fbpx
  • Kategoria: Performance Marketing
    Gorący temat
    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu

    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu

    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu. Nieprzemyślana strategia w email marketingu jest równie szkodliwa, co jej zupełny brak.

    Czytaj dalejNajczęściej popełniane błędy w email marketingu

Wybierz kategorię i przejdź do niej

Najchętniej czytane wpisy

  • Kategoria: Social Media
    Wymiary grafik na Facebook – Wrzesień 2022

    Wymiary grafik na Facebook – Wrzesień 2022

    Czytaj dalejWymiary grafik na Facebook – Wrzesień 2022
  • Kategoria: Social Media
    Jak stworzyć post rozwijany na facebooku

    Jak stworzyć post rozwijany na facebooku

    Czytaj dalejJak stworzyć post rozwijany na facebooku
  • Kategoria: Design/UX/UI
    8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce

    8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce

    Czytaj dalej8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce
  • Kategoria: Design/UX/UI
    Co to jest CTR. Jak go analizować i optymalizować

    Co to jest CTR. Jak go analizować i optymalizować

    Czytaj dalejCo to jest CTR. Jak go analizować i optymalizować
  • Kategoria: Strategia
    Archetyp marki – Towarzysz

    Archetyp marki – Towarzysz

    Czytaj dalejArchetyp marki – Towarzysz
  • Kategoria: Performance Marketing
    Czym jest lead generation oraz jak stworzyć bazę klientów.

    Czym jest lead generation oraz jak stworzyć bazę klientów.

    Czytaj dalejCzym jest lead generation oraz jak stworzyć bazę klientów.
  • Kategoria: Strategia
    Archetypy marki, czyli jak zrozumieć własną markę

    Archetypy marki, czyli jak zrozumieć własną markę

    Czytaj dalejArchetypy marki, czyli jak zrozumieć własną markę

Wszystkie wpisy

  • Kategoria: Design/UX/UI
    8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce

    8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce

    Porzucone koszyki mogą być zmorą wielu właścicieli e-commerce. Jak ratować porzucone koszyki? Poznaj osiem sposobów na walkę o każdy koszyk! Dlaczego użytkownicy wybierają zakupy online? Już ponad połowa użytkowników deklaruje dokonywanie regularnych zakupów online. Po kryzysie związanym z rozprzestrzenianiem się koronawirusa ten wskaźnik najprawdopodobniej drastycznie wzrośnie. Wiele osób, które do tej pory nie korzystało z zakupów w […]

    Czytaj dalej8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce
  • Kategoria: eCommerce
    Jak założyć sklep internetowy

    Jak założyć sklep internetowy

    Posiadasz sklep stacjonarny i widzisz, jak rynek e-commerce rośnie. Zastanawiasz się jak założyć sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż produktów online. Zastanawiasz się, od czego zacząć, by zrobić to dobrze? Ten artykuł wiele wyjaśni! Jak założyć sklep internetowy bez posiadania firmy Wraz z wejściem w życie tzw. Konstytucji Biznesu możesz prowadzić sklep online bez zakładania działalności […]

    Czytaj dalejJak założyć sklep internetowy
  • Kategoria: Design/UX/UI
    Co to jest CTR. Jak go analizować i optymalizować

    Co to jest CTR. Jak go analizować i optymalizować

    CTR, a więc Click Through Rate jest jednym z podstawowych i jednocześnie najważniejszych wskaźników istniejących w digital marketingu. Wraz z Open Rate (OR) oraz LR (Lead Rate) stanowią najważniejsze elementy optymalizacji kampanii e-mailowych. Co to jest CTR, jak go analizować i optymalizować? Co to jest CTR i jak go obliczyć? Click Through Rate to współczynnik […]

    Czytaj dalejCo to jest CTR. Jak go analizować i optymalizować
  • Kategoria: Social Media
    Jak stworzyć post rozwijany na facebooku

    Jak stworzyć post rozwijany na facebooku

    Szukając ciekawego pomysłu na formę posta na facebook’u natknąłeś się na tzw. post rozwijany. Ciekawa i kreatywna koncepcja, którą chciałbyś wykorzystać na swoim fanpage. Jak to zrobić poprawnie? Stworzenie, postu rozwijanego jest dziecinnie proste. Z artykułu dowiesz się jak stworzyć post rozwijany, otrzymasz kilka interesujących wskazówek, informację o tym jakie problemy możesz napotkać i jak je […]

    Czytaj dalejJak stworzyć post rozwijany na facebooku
  • Kategoria: Design/UX/UI
    Studio graficzne – jak napisać brief na projekt graficzny WWW

    Studio graficzne – jak napisać brief na projekt graficzny WWW

    W Nestry wiemy, że nawet najlepszy brief to nie wszystko. Jednak dobrze przygotowany brief to naprawdę świetny zwiastun udanego projektu i długiej współpracy. Dlaczego studio graficzne oczekuje briefu? Czemu jest tak ważny? Jak napisać brief na projekt graficzny? Co poza briefem jest dla nas naprawdę ważne? Czym zajmują się studia graficzne? Z perspektywy naszego studia graficznego równie ważna co brief […]

    Czytaj dalejStudio graficzne – jak napisać brief na projekt graficzny WWW
  • Kategoria: Biznes
    Ile kosztuje założenie sklepu internetowego na WooCommerce?

    Ile kosztuje założenie sklepu internetowego na WooCommerce?

    Ile kosztuje założenie sklepu internetowego na WooCommerce? To pytanie zadają sobie wszyscy, którzy chcą zacząć sprzedawać swoje produkty online. Odpowiedź jest bardzo prosta. Jednak nie ominą Cię rozterki. Szybka odpowiedź na pytanie ile kosztuje założenie sklepu internetowego? Jak wspomniałem na początku. Odpowiedź jest bardzo prosta. Sklep online kosztuje, tyle ile możesz za niego zapłacić. Zakres […]

    Czytaj dalejIle kosztuje założenie sklepu internetowego na WooCommerce?
  • Kategoria: Design/UX/UI
    E-mail marketing – Jak zaprojektować mailing, który będzie sprzedawał

    E-mail marketing – Jak zaprojektować mailing, który będzie sprzedawał

    E-mail marketing to forma marketingu bezpośredniego z wykorzystaniem elektronicznych skrzynek pocztowych. Skoro czytasz ten wpis, zapewne to wiesz. Z naszego artykułu dowiesz się jak tworzyć e-maile, które sprzedają. Jak sprawić, by e-mail został wyświetlony Zanim przejdziemy do omawiania konstrukcji samego mailingu, warto zacząć od innego kluczowego parametru. Open rate, bo o nim mowa, jest to […]

    Czytaj dalejE-mail marketing – Jak zaprojektować mailing, który będzie sprzedawał
  • Kategoria: Performance Marketing
    Reklama natywna – czym jest i jak ją przygotować

    Reklama natywna – czym jest i jak ją przygotować

    Aby dobrze zrozumieć, jak działa i w jaki sposób wykorzystywać tę formę komunikacji zacząć należy od wyjaśnienia, czym jest właściwie reklama natywna (native advertising). Wyjaśnimy to oraz opiszemy jak przygotować reklamę mającą szanse na sukces. Czym jest reklama natywna? Reklama natywna to rodzaj mediów konwergentnych, przyjmujący formę bardzo zbliżoną do pod względem estetycznym i wizualnym […]

    Czytaj dalejReklama natywna – czym jest i jak ją przygotować
  • Kategoria: Design/UX/UI
    UX w e-commerce. Czyli user experience w sklepie online

    UX w e-commerce. Czyli user experience w sklepie online

    Zastanawiasz się jak założyć sklep internetowy? Od czego zacząć tworzenie sklepu online i biznesu, by po kilku miesiącach nie zbankrutować? Gdzie zaczyna się User Experience, a gdzie się kończy? Jak powinien powstawać sklep online, który „sprzedaje”? Za chwilę kilka słów o tym, jednak najpierw… Kilka (nie)oczywistych statystyk Według badań firmy Euler Hermes 30% nowych firm […]

    Czytaj dalejUX w e-commerce. Czyli user experience w sklepie online
  • Kategoria: eCommerce
    Jak zwiększyć sprzedaż online? 5 prostych sposobów.

    Jak zwiększyć sprzedaż online? 5 prostych sposobów.

    Coraz częściej kupujemy w sieci i coraz więcej przeznaczamy na zakupy online. Nic nie wskazuje na to, by ten trend w najbliższych latach miał się odwrócić. Jak skorzystać na e-commercowej hossie? Jak zwiększyć sprzedaż online? W jaki sposób zwiększyć swoje szanse na konwersje online dzięki kilku prostym zabiegom? Dowiesz się tego z poniższego artykułu. Często […]

    Czytaj dalejJak zwiększyć sprzedaż online? 5 prostych sposobów.
  • Kategoria: Design/UX/UI
    Poznaj 5 najważniejszych cech skutecznego landing page

    Poznaj 5 najważniejszych cech skutecznego landing page

    Agencja interaktywna, która rozpoczyna kampanię online bez odpowiednio zaprojektowanego i wdrożonego landing page skazuje zleceniodawcę na wyższe koszty pozyskania klienta (CAC – Customer Acquisition Cost). Jeśli zależy Ci na tym, by landing page był nie tylko estetyczny, obniżał koszty kampanii, ale również zwiększał jej efektywność, przeczytaj ten artykuł. Czym jest landing page? Landing page to […]

    Czytaj dalejPoznaj 5 najważniejszych cech skutecznego landing page
  • Kategoria: Performance Marketing
    Jak pozyskać ruch na stronę internetową?

    Jak pozyskać ruch na stronę internetową?

    Nadal wielu małych i średnich przedsiębiorców – szczególnie lokalnych – tworzy strony internetowe nie do końca będąc świadomym tego, w jaki sposób może ona wspierać ich biznes i jak pozyskać ruch na stronę internetową. Wielu w ogóle nie tworzy stron, nie wierząc w to że wpłyną na sprzedaż. Wielu z nich mimo posiadania witryny internetowej […]

    Czytaj dalejJak pozyskać ruch na stronę internetową?
  • Kategoria: Performance Marketing
    Czym jest lead generation oraz jak stworzyć bazę klientów.

    Czym jest lead generation oraz jak stworzyć bazę klientów.

    Lead generation to bardzo często najważniejszy cel podejmowanych działań marketingowych online. Jest to proces tak ważny, że 85% marketerów z sektora B2B uważa go za najbardziej istotny cel swoich działań. Czym zatem jest lead generation i jak się do tego zabrać?

    Czytaj dalejCzym jest lead generation oraz jak stworzyć bazę klientów.
  • Kategoria: eCommerce
    Po co te pytania? Czyli: czemu dobry brief dla agencji interaktywnej jest tak ważny.

    Po co te pytania? Czyli: czemu dobry brief dla agencji interaktywnej jest tak ważny.

    Po co brief dla agencji interaktywnej? Odpowiedź jest oczywista – by stworzyć produkt w jak największym stopniu spełniający Twoje oczekiwania klienta. Czemu więc, tak bardzo wielu przedsiębiorców i marketerów bagatelizuje tę cześć przygotowania własnej WWW? Brief daje wiedzę Pracownicy agencji interaktywnej bardzo często stają na głowie by przygotować coś co zachwyci klienta i zarazem będzie […]

    Czytaj dalejPo co te pytania? Czyli: czemu dobry brief dla agencji interaktywnej jest tak ważny.
  • Kategoria: eCommerce
    Jak sprzedawać przez internet produkty i usługi?

    Jak sprzedawać przez internet produkty i usługi?

    Jeszcze na długo przed założeniem własnej firmy zadajesz sobie pytanie, jak sprzedawać przez internet swoje produkty i usługi. Od czego zacząć, jakie kanały sprzedaży wybrać? W 2019 udział w rynku reklamy online przewyższył nakłady na promocję w TV. To historyczny moment i znak, że online jest teraźniejszością i przyszłością sprzedaży. Poniższy artykuł podpowie Ci sposoby […]

    Czytaj dalejJak sprzedawać przez internet produkty i usługi?
  • Kategoria: Biznes
    Profesjonalny packshot to pierwszy krok do sukcesu w e-commerce.

    Profesjonalny packshot to pierwszy krok do sukcesu w e-commerce.

    Jeśli posiadasz sklep internetowy, fotografia produktowa powinna znaleźć się na Twoim celowniku.  Dlaczego? W 2017 roku rynek e-commerce w Polsce był wart od 36 do 40 miliardów złotych. Według raportu Gemius Polacy najczęściej kupowali odzież, dodatki, akcesoria, książki, płyty oraz filmy. W 2018 specjaliści prognozują dalszy wzrost. Jak profesjonalne zdjęcia produktowe (tzw. packshot) mogą wpłynąć […]

    Czytaj dalejProfesjonalny packshot to pierwszy krok do sukcesu w e-commerce.
  • Kategoria: Strategia
    Lead nurturing. Czyli pielęgnowanie leadów.

    Lead nurturing. Czyli pielęgnowanie leadów.

    Typowy model sprzedaży online polegający na serwowaniu użytkownikom mniej lub bardziej spersonalizowanej reklamy przestaje wystarczać marketerom i agencjom interaktywnym, a klientów z sektora B2B zwyczajnie drażni. Skuteczność takich działań na stale eksploatowanej bazie leadów jest niesatysfakcjonująca.

    Czytaj dalejLead nurturing. Czyli pielęgnowanie leadów.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Akceptując ciasteczka - akceptujesz politykę prywatności. [polityka cookies]