fbpx
  • Kategoria: Performance Marketing
    Gorący temat
    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu

    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu

    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu. Nieprzemyślana strategia w email marketingu jest równie szkodliwa, co jej zupełny brak.

    Czytaj dalejNajczęściej popełniane błędy w email marketingu

Wybierz kategorię i przejdź do niej

Najchętniej czytane wpisy

  • Kategoria: Social Media
    Wymiary grafik na Facebook – Styczeń 2023

    Wymiary grafik na Facebook – Styczeń 2023

    Czytaj dalejWymiary grafik na Facebook – Styczeń 2023
  • Kategoria: Strategia
    Archetyp marki – Towarzysz

    Archetyp marki – Towarzysz

    Czytaj dalejArchetyp marki – Towarzysz
  • Kategoria: Social Media
    Kreatywne pomysły na posty na facebooku

    Kreatywne pomysły na posty na facebooku

    Czytaj dalejKreatywne pomysły na posty na facebooku
  • Kategoria: Design/UX/UI
    8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce

    8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce

    Czytaj dalej8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce
  • Kategoria: Social Media
    Jak stworzyć post rozwijany na facebooku

    Jak stworzyć post rozwijany na facebooku

    Czytaj dalejJak stworzyć post rozwijany na facebooku
  • Kategoria: Strategia
    Archetyp marki kochanek

    Archetyp marki kochanek

    Czytaj dalejArchetyp marki kochanek
  • Kategoria: Social Media
    Archetyp marki – Twórca

    Archetyp marki – Twórca

    Czytaj dalejArchetyp marki – Twórca

Wszystkie wpisy

  • Kategoria: Social Media
    Kreatywne pomysły na posty na facebooku

    Kreatywne pomysły na posty na facebooku

    W mediach społecznościowych dobra treść już nie wystarczy. Wiedza na dany temat oraz umiejętności to za mało. Chcąc wybić się ponad przeciętność, szczególnie na Facebooku, potrzebujesz, aby Twój profil firmowy wyróżniał się na tle innych kont w social mediach.

    Czytaj dalejKreatywne pomysły na posty na facebooku
  • Kategoria: eCommerce
    Jak odzyskać porzucone koszyki?

    Jak odzyskać porzucone koszyki?

    Porzucone koszyki to jedna z najczęstszych chorób sklepów internetowych dzisiejszych dni. Baymard Institute wskazuje, że problem może dotyczyć aż 70% wszystkich koszyków! W tym artykule zastanowimy się, jakie są jej przyczyny, postawimy odpowiednią diagnozę oraz znajdziemy skuteczne lekarstwo. Jeśli pragniesz uzdrowić swój e commerce i zależy Ci na dokończeniu transakcji przez Twoich klientów – dobrze […]

    Czytaj dalejJak odzyskać porzucone koszyki?
  • Kategoria: Design/UX/UI
    Współczynnik odrzuceń. Czym jest bounce rate i  jak go poprawić?

    Współczynnik odrzuceń. Czym jest bounce rate i jak go poprawić?

    Twoja strona ma wysoki współczynnik odrzuceń i nie wiesz co z tym zrobić? A może po prostu chcesz dowiedzieć się czegoś więcej, bo cenisz sobie rozwój i lubisz praktyczne wskazówki? Dobrze trafiłeś! Po przeczytaniu tego artykułu bounce rate nie będzie miał przed Tobą tajemnic. Ani jednej.

    Czytaj dalejWspółczynnik odrzuceń. Czym jest bounce rate i  jak go poprawić?
  • Kategoria: Performance Marketing
    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu

    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu

    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu. Nieprzemyślana strategia w email marketingu jest równie szkodliwa, co jej zupełny brak.

    Czytaj dalejNajczęściej popełniane błędy w email marketingu
  • Kategoria: Biznes
    Jak wybrać agencję reklamową?

    Jak wybrać agencję reklamową?

    Chcesz zacząć owocną współpracę z agencją, ale nie wiesz jak wybrać agencję reklamową? W tym artykule przedstawimy Ci najważniejsze informacje i pokażemy drogę do osiągnięcia swojego celu. Jak najwięcej praktyki oraz porad. Prosto i merytorycznie.

    Czytaj dalejJak wybrać agencję reklamową?
  • Kategoria: Social Media
    Archetyp marki – Twórca

    Archetyp marki – Twórca

    Czym są archetypy marki? Teoria archetypów w marketingu zakłada, że firmy podobnie, jak ludzie posiadają swoją osobowość oraz określone cechy.

    Czytaj dalejArchetyp marki – Twórca
  • Kategoria: Aktualności
    E-commerce zachłysnął się produktami spożywczymi oraz sprzętem AGD!

    E-commerce zachłysnął się produktami spożywczymi oraz sprzętem AGD!

    Początek pandemii koronawirusa w Polsce symbolicznie datuje się na dzień –  4 marca 2020 roku. Od tamtego momentu minęło ponad 600 dni. W tym czasie zmieniły się przyzwyczajenia konsumentów, którzy w widoczny sposób zaufali branży e-commerce. Jak doszło do zmiany i na co warto zwracać uwagę?

    Czytaj dalejE-commerce zachłysnął się produktami spożywczymi oraz sprzętem AGD!
  • Kategoria: eCommerce
    Jak reklamować sklep internetowy

    Jak reklamować sklep internetowy

    Teraz, kiedy popularność sklepów internetowych stale rośnie – zarówno jeżeli chodzi o dokonywanie zakupów, jak i tworzenie nowych e-sklepów – promocja swojej działalności odgrywa kluczową rolę.

    Czytaj dalejJak reklamować sklep internetowy
  • Kategoria: eCommerce
    Jak stworzyć lejek sprzedażowy, który sprzedaje?

    Jak stworzyć lejek sprzedażowy, który sprzedaje?

    Na rynku nie brakuje produktów pełniących te same funkcje. Wyobraźmy sobie, że dwa z nich są do siebie naprawdę bardzo podobne albo wręcz identyczne, ale jeden sprzedaje się doskonale, a drugi ciągle zalega na magazynowych półkach. Dlaczego się tak dzieje? Co zrobić, żeby ludzie kupili dany produkt właśnie u nas? Jak kontaktować się z klientami […]

    Czytaj dalejJak stworzyć lejek sprzedażowy, który sprzedaje?
  • Kategoria: Social Media
    Archetyp marki – Bohater

    Archetyp marki – Bohater

    Bohater to heros. Indywidualista, ale nie egoista. Archetyp ten skupia się na rozwiązywaniu małych i dużych problemów tego świata. Marki spod znaku bohatera są ambitne, lubią ryzyko, kwestionują status quo. Archetyp marki Bohater świetnie sprawdzi się zarówno w dużych, jak i małych firmach z branż: środków czystości, transportu, sportu, usług detektywistycznych, usług prawnych czy u lokalnego […]

    Czytaj dalejArchetyp marki – Bohater
  • Kategoria: Strategia
    Archetypy marki, czyli jak zrozumieć własną markę

    Archetypy marki, czyli jak zrozumieć własną markę

    Określają cechy charakterystyczne, wady, zalety, sposób komunikowania się, wartości. Archetypy marki, bo o nich mowa, przypominają nieco znaki zodiaku. Pozwalają odkryć, kim jest Twoja marka, określić sposób porozumiewania się z klientami, stworzyć wizerunek i ułatwiają zrozumienie emocji stojących za marką. Archetypy określają kim jest Twoja marka. Nie „czym”, a „kim”. Jest to więc antropomorfizacja marki. […]

    Czytaj dalejArchetypy marki, czyli jak zrozumieć własną markę
  • Kategoria: eCommerce
    Black Friday – Jak go wykorzystać w komunikacji eCommerce

    Black Friday – Jak go wykorzystać w komunikacji eCommerce

    Pandemia koronawirusa skutecznie przyspieszyła przeniesienie zakupów z offline do online. Kiedy wiele branż cierpi, e-commerce zyskuje w zawrotnym tempie. Jaki będzie Black Friday 2020 i jak wykorzystać nadarzającą się okazję? Od kiedy i jakie ma znaczenie Black Friday? Black Friday od dekad był dniem zakupów na świecie, jednak stosunkowo od niedawna na dobre zakorzenił się w świadomości […]

    Czytaj dalejBlack Friday – Jak go wykorzystać w komunikacji eCommerce
  • Kategoria: Design/UX/UI
    8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce

    8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce

    Porzucone koszyki mogą być zmorą wielu właścicieli e-commerce. Jak ratować porzucone koszyki? Poznaj osiem sposobów na walkę o każdy koszyk! Dlaczego użytkownicy wybierają zakupy online? Już ponad połowa użytkowników deklaruje dokonywanie regularnych zakupów online. Po kryzysie związanym z rozprzestrzenianiem się koronawirusa ten wskaźnik najprawdopodobniej drastycznie wzrośnie. Wiele osób, które do tej pory nie korzystało z zakupów w […]

    Czytaj dalej8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce
  • Kategoria: eCommerce
    Jak założyć sklep internetowy

    Jak założyć sklep internetowy

    Posiadasz sklep stacjonarny i widzisz, jak rynek e-commerce rośnie. Zastanawiasz się jak założyć sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż produktów online. Zastanawiasz się, od czego zacząć, by zrobić to dobrze? Ten artykuł wiele wyjaśni! Jak założyć sklep internetowy bez posiadania firmy Wraz z wejściem w życie tzw. Konstytucji Biznesu możesz prowadzić sklep online bez zakładania działalności […]

    Czytaj dalejJak założyć sklep internetowy
  • Kategoria: Design/UX/UI
    Co to jest CTR. Jak go analizować i optymalizować

    Co to jest CTR. Jak go analizować i optymalizować

    CTR, a więc Click Through Rate jest jednym z podstawowych i jednocześnie najważniejszych wskaźników istniejących w digital marketingu. Wraz z Open Rate (OR) oraz LR (Lead Rate) stanowią najważniejsze elementy optymalizacji kampanii e-mailowych. Co to jest CTR, jak go analizować i optymalizować? Co to jest CTR i jak go obliczyć? Click Through Rate to współczynnik […]

    Czytaj dalejCo to jest CTR. Jak go analizować i optymalizować
  • Kategoria: Social Media
    Jak stworzyć post rozwijany na facebooku

    Jak stworzyć post rozwijany na facebooku

    Szukając ciekawego pomysłu na formę posta na facebook’u natknąłeś się na tzw. post rozwijany. Ciekawa i kreatywna koncepcja, którą chciałbyś wykorzystać na swoim fanpage. Jak to zrobić poprawnie? Stworzenie, postu rozwijanego jest dziecinnie proste. Z artykułu dowiesz się jak stworzyć post rozwijany, otrzymasz kilka interesujących wskazówek, informację o tym jakie problemy możesz napotkać i jak je […]

    Czytaj dalejJak stworzyć post rozwijany na facebooku
  • Kategoria: Design/UX/UI
    Studio graficzne – jak napisać brief na projekt graficzny WWW

    Studio graficzne – jak napisać brief na projekt graficzny WWW

    W Nestry wiemy, że nawet najlepszy brief to nie wszystko. Jednak dobrze przygotowany brief to naprawdę świetny zwiastun udanego projektu i długiej współpracy. Dlaczego studio graficzne oczekuje briefu? Czemu jest tak ważny? Jak napisać brief na projekt graficzny? Co poza briefem jest dla nas naprawdę ważne? Czym zajmują się studia graficzne? Z perspektywy naszego studia graficznego równie ważna co brief […]

    Czytaj dalejStudio graficzne – jak napisać brief na projekt graficzny WWW
  • Kategoria: Biznes
    Ile kosztuje założenie sklepu internetowego na WooCommerce?

    Ile kosztuje założenie sklepu internetowego na WooCommerce?

    Ile kosztuje założenie sklepu internetowego na WooCommerce? To pytanie zadają sobie wszyscy, którzy chcą zacząć sprzedawać swoje produkty online. Odpowiedź jest bardzo prosta. Jednak nie ominą Cię rozterki. Szybka odpowiedź na pytanie ile kosztuje założenie sklepu internetowego? Jak wspomniałem na początku. Odpowiedź jest bardzo prosta. Sklep online kosztuje, tyle ile możesz za niego zapłacić. Zakres […]

    Czytaj dalejIle kosztuje założenie sklepu internetowego na WooCommerce?
  • Kategoria: Design/UX/UI
    E-mail marketing – Jak zaprojektować mailing, który będzie sprzedawał

    E-mail marketing – Jak zaprojektować mailing, który będzie sprzedawał

    E-mail marketing to forma marketingu bezpośredniego z wykorzystaniem elektronicznych skrzynek pocztowych. Skoro czytasz ten wpis, zapewne to wiesz. Z naszego artykułu dowiesz się jak tworzyć e-maile, które sprzedają. Jak sprawić, by e-mail został wyświetlony Zanim przejdziemy do omawiania konstrukcji samego mailingu, warto zacząć od innego kluczowego parametru. Open rate, bo o nim mowa, jest to […]

    Czytaj dalejE-mail marketing – Jak zaprojektować mailing, który będzie sprzedawał
  • Kategoria: Performance Marketing
    Reklama natywna – czym jest i jak ją przygotować

    Reklama natywna – czym jest i jak ją przygotować

    Aby dobrze zrozumieć, jak działa i w jaki sposób wykorzystywać tę formę komunikacji zacząć należy od wyjaśnienia, czym jest właściwie reklama natywna (native advertising). Wyjaśnimy to oraz opiszemy jak przygotować reklamę mającą szanse na sukces. Czym jest reklama natywna? Reklama natywna to rodzaj mediów konwergentnych, przyjmujący formę bardzo zbliżoną do pod względem estetycznym i wizualnym […]

    Czytaj dalejReklama natywna – czym jest i jak ją przygotować
  • Kategoria: Design/UX/UI
    UX w e-commerce. Czyli user experience w sklepie online

    UX w e-commerce. Czyli user experience w sklepie online

    Zastanawiasz się jak założyć sklep internetowy? Od czego zacząć tworzenie sklepu online i biznesu, by po kilku miesiącach nie zbankrutować? Gdzie zaczyna się User Experience, a gdzie się kończy? Jak powinien powstawać sklep online, który „sprzedaje”? Za chwilę kilka słów o tym, jednak najpierw… Kilka (nie)oczywistych statystyk Według badań firmy Euler Hermes 30% nowych firm […]

    Czytaj dalejUX w e-commerce. Czyli user experience w sklepie online
  • Kategoria: eCommerce
    Jak zwiększyć sprzedaż online? 5 prostych sposobów.

    Jak zwiększyć sprzedaż online? 5 prostych sposobów.

    Coraz częściej kupujemy w sieci i coraz więcej przeznaczamy na zakupy online. Nic nie wskazuje na to, by ten trend w najbliższych latach miał się odwrócić. Jak skorzystać na e-commercowej hossie? Jak zwiększyć sprzedaż online? W jaki sposób zwiększyć swoje szanse na konwersje online dzięki kilku prostym zabiegom? Dowiesz się tego z poniższego artykułu. Często […]

    Czytaj dalejJak zwiększyć sprzedaż online? 5 prostych sposobów.
  • Kategoria: Design/UX/UI
    Poznaj 5 najważniejszych cech skutecznego landing page

    Poznaj 5 najważniejszych cech skutecznego landing page

    Agencja interaktywna, która rozpoczyna kampanię online bez odpowiednio zaprojektowanego i wdrożonego landing page skazuje zleceniodawcę na wyższe koszty pozyskania klienta (CAC – Customer Acquisition Cost). Jeśli zależy Ci na tym, by landing page był nie tylko estetyczny, obniżał koszty kampanii, ale również zwiększał jej efektywność, przeczytaj ten artykuł. Czym jest landing page? Landing page to […]

    Czytaj dalejPoznaj 5 najważniejszych cech skutecznego landing page
  • Kategoria: Performance Marketing
    Jak pozyskać ruch na stronę internetową?

    Jak pozyskać ruch na stronę internetową?

    Nadal wielu małych i średnich przedsiębiorców – szczególnie lokalnych – tworzy strony internetowe nie do końca będąc świadomym tego, w jaki sposób może ona wspierać ich biznes i jak pozyskać ruch na stronę internetową. Wielu w ogóle nie tworzy stron, nie wierząc w to że wpłyną na sprzedaż. Wielu z nich mimo posiadania witryny internetowej […]

    Czytaj dalejJak pozyskać ruch na stronę internetową?
Nestry
5.0
Na podstawie 11 opinii
powered by Google
js_loader