Audyt Ścieżki Konwersji
Zweryfikujemy najważniejsze elementy Twojego sklepu takie jak Karta Produktu, Koszyk Zakupowy, ścieżka konwersji pod kątem użyteczności.
Chcesz zwiększyć sprzedaż, ale nie wiesz jak? Przeprowadzimy Audyt Twojego sklepu internetowego i omówimy go z Tobą podczas konsultacji online z naszym ekspertem!
Dzięki nam dowiesz się co poprawić w Twoim sklepie na WordPress + WooCommerce aby sprzedawać więcej i łatwiej niż do tej pory!
Konsultacja jest BEZPŁATNA.
Zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie stworzonym na WordPress z rozszerzeniem WooCommerce?
Nasz audyt to cenne informacje o Twoim sklepie na WooCommerce, dzięki którym zoptymalizujesz go pod kątem sprzedaży, a także sprawisz że Twój sklep będzie przyjazny użytkownikom.
Spotkanie odbywa się w formie wideokonferencji za pomocą platformy Google Meet i zazwyczaj trwa około jednej godziny.
Podczas spotkania, na przykładzie Twojego sklepu, przedstawimy sposoby na zwiększenie sprzedaży, wskażemy co warto zmienić już teraz aby zwiększyć efekty kampanii online i zachęcić użytkowników do dokonywania zakupów, zarekomendujemy narzędzia i co najważniejsze pomożemy wdrożyć rozwiązania, dzięki którym Twój sklep zamieni się w prawdziwą maszynę do sprzedawania produktów!
Pomożemy Ci ocenić, czy sklep wymaga zmian i jakiej skali zmian. Wskażemy obszary optymalizacji, które pozytywnie wpłyną na użyteczność sklepu, szybkość jego działania, SEO, efekty biznesowe.
Podpowiemy jak zdobywać leady, odzyskiwać porzucone koszyki, zachęca do rejestracji w sklepie i wiele więcej.
Jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami przeprowadzimy dla Ciebie dokładny audyty Twojego sklepu.
Audyt łączy ze sobą wątki Audytów: Usability, SEO, technicznego oraz Sprzedażowego. Dzięki czemu uzyskasz pełnię wiedzy na temat swojego sklepu online. Taka wiedza pozwoli Ci rozwijać swoją sprzedaż bez najmniejszych przeszkód.
Audyty opieramy zarówno na naszych doświadczeniach, dobrych praktykach jak i wcześniej przeprowadzonych testach A/B czy analizie clickmap, heatmap oraz nagranych sesji z realmnymi użytkownikami.
Tylko w maju 2022 pomogliśmy Sunlovers.pl osiągnąć ROAS (zwrot z inwestycji na reklamę) 1400%!
Twoje kampanie też mogą przynosić takie efekty. Jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami pomożemy Ci wycisnąć z nich jeszcze więcej.
Dzięki optymalizacji WooCommerce oraz optymalizacji kampanii zwrot z inwestycji będzie znacznie wyższy niż dotychczas.
Budowanie zaufania i społeczności wokół marki to obecnie konieczność, zwłaszcza w sytuacji gdy prowadzimy kampanie sprzedażowe dla naszego klienta.
Ujednolicona komunikacja we wszystkich kanałach pozwala nam jeszcze bardziej zwiększać efekty kampanii, budować zaufanie odbiorców i zmniejszać koszt pozyskania konwersji.
W ramach tego obszaru poprawiamy widoczność sklepu wyszukiwarkach, tworzymy wartościowy content na bloga oraz prowadzimy Social Media naszych klientów.