fbpx
  • Kategoria: Performance Marketing
    Gorący temat
    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu

    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu

    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu. Nieprzemyślana strategia w email marketingu jest równie szkodliwa, co jej zupełny brak.

    Czytaj dalejNajczęściej popełniane błędy w email marketingu

Wybierz kategorię i przejdź do niej

Najchętniej czytane wpisy

  • Kategoria: Social Media
    Wymiary grafik na Facebook – Styczeń 2023

    Wymiary grafik na Facebook – Styczeń 2023

    Czytaj dalejWymiary grafik na Facebook – Styczeń 2023
  • Kategoria: Strategia
    Archetyp marki – Towarzysz

    Archetyp marki – Towarzysz

    Czytaj dalejArchetyp marki – Towarzysz
  • Kategoria: Social Media
    Kreatywne pomysły na posty na facebooku

    Kreatywne pomysły na posty na facebooku

    Czytaj dalejKreatywne pomysły na posty na facebooku
  • Kategoria: Design/UX/UI
    8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce

    8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce

    Czytaj dalej8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce
  • Kategoria: Social Media
    Jak stworzyć post rozwijany na facebooku

    Jak stworzyć post rozwijany na facebooku

    Czytaj dalejJak stworzyć post rozwijany na facebooku
  • Kategoria: Strategia
    Archetyp marki kochanek

    Archetyp marki kochanek

    Czytaj dalejArchetyp marki kochanek
  • Kategoria: Social Media
    Archetyp marki – Twórca

    Archetyp marki – Twórca

    Czytaj dalejArchetyp marki – Twórca

Wszystkie wpisy

  • Kategoria: Performance Marketing
    Czym jest lead generation oraz jak stworzyć bazę klientów.

    Czym jest lead generation oraz jak stworzyć bazę klientów.

    Lead generation to bardzo często najważniejszy cel podejmowanych działań marketingowych online. Jest to proces tak ważny, że 85% marketerów z sektora B2B uważa go za najbardziej istotny cel swoich działań. Czym zatem jest lead generation i jak się do tego zabrać?

    Czytaj dalejCzym jest lead generation oraz jak stworzyć bazę klientów.
  • Kategoria: eCommerce
    Po co te pytania? Czyli: czemu dobry brief dla agencji interaktywnej jest tak ważny.

    Po co te pytania? Czyli: czemu dobry brief dla agencji interaktywnej jest tak ważny.

    Po co brief dla agencji interaktywnej? Odpowiedź jest oczywista – by stworzyć produkt w jak największym stopniu spełniający Twoje oczekiwania klienta. Czemu więc, tak bardzo wielu przedsiębiorców i marketerów bagatelizuje tę cześć przygotowania własnej WWW? Brief daje wiedzę Pracownicy agencji interaktywnej bardzo często stają na głowie by przygotować coś co zachwyci klienta i zarazem będzie […]

    Czytaj dalejPo co te pytania? Czyli: czemu dobry brief dla agencji interaktywnej jest tak ważny.
  • Kategoria: eCommerce
    Jak sprzedawać przez internet produkty i usługi?

    Jak sprzedawać przez internet produkty i usługi?

    Jeszcze na długo przed założeniem własnej firmy zadajesz sobie pytanie, jak sprzedawać przez internet swoje produkty i usługi. Od czego zacząć, jakie kanały sprzedaży wybrać? W 2019 udział w rynku reklamy online przewyższył nakłady na promocję w TV. To historyczny moment i znak, że online jest teraźniejszością i przyszłością sprzedaży. Poniższy artykuł podpowie Ci sposoby […]

    Czytaj dalejJak sprzedawać przez internet produkty i usługi?
  • Kategoria: Biznes
    Profesjonalny packshot to pierwszy krok do sukcesu w e-commerce.

    Profesjonalny packshot to pierwszy krok do sukcesu w e-commerce.

    Jeśli posiadasz sklep internetowy, fotografia produktowa powinna znaleźć się na Twoim celowniku.  Dlaczego? W 2017 roku rynek e-commerce w Polsce był wart od 36 do 40 miliardów złotych. Według raportu Gemius Polacy najczęściej kupowali odzież, dodatki, akcesoria, książki, płyty oraz filmy. W 2018 specjaliści prognozują dalszy wzrost. Jak profesjonalne zdjęcia produktowe (tzw. packshot) mogą wpłynąć […]

    Czytaj dalejProfesjonalny packshot to pierwszy krok do sukcesu w e-commerce.
  • Kategoria: Strategia
    Lead nurturing. Czyli pielęgnowanie leadów.

    Lead nurturing. Czyli pielęgnowanie leadów.

    Typowy model sprzedaży online polegający na serwowaniu użytkownikom mniej lub bardziej spersonalizowanej reklamy przestaje wystarczać marketerom i agencjom interaktywnym, a klientów z sektora B2B zwyczajnie drażni. Skuteczność takich działań na stale eksploatowanej bazie leadów jest niesatysfakcjonująca.

    Czytaj dalejLead nurturing. Czyli pielęgnowanie leadów.
Nestry
5.0
Na podstawie 11 opinii
powered by Google
js_loader