Najczęściej popełniane błędy w email marketingu
Najczęściej popełniane błędy w email marketingu. Nieprzemyślana strategia w email marketingu jest równie szkodliwa, co jej zupełny brak.
Czytaj dalejNajczęściej popełniane błędy w email marketingu. Nieprzemyślana strategia w email marketingu jest równie szkodliwa, co jej zupełny brak.
Czytaj dalejLead generation to bardzo często najważniejszy cel podejmowanych działań marketingowych online. Jest to proces tak ważny, że 85% marketerów z sektora B2B uważa go za najbardziej istotny cel swoich działań. Czym zatem jest lead generation i jak się do tego zabrać?
Czytaj dalejPo co brief dla agencji interaktywnej? Odpowiedź jest oczywista – by stworzyć produkt w jak największym stopniu spełniający Twoje oczekiwania klienta. Czemu więc, tak bardzo wielu przedsiębiorców i marketerów bagatelizuje tę cześć przygotowania własnej WWW? Brief daje wiedzę Pracownicy agencji interaktywnej bardzo często stają na głowie by przygotować coś co zachwyci klienta i zarazem będzie […]
Czytaj dalejJeszcze na długo przed założeniem własnej firmy zadajesz sobie pytanie, jak sprzedawać przez internet swoje produkty i usługi. Od czego zacząć, jakie kanały sprzedaży wybrać? W 2019 udział w rynku reklamy online przewyższył nakłady na promocję w TV. To historyczny moment i znak, że online jest teraźniejszością i przyszłością sprzedaży. Poniższy artykuł podpowie Ci sposoby […]
Czytaj dalejJeśli posiadasz sklep internetowy, fotografia produktowa powinna znaleźć się na Twoim celowniku. Dlaczego? W 2017 roku rynek e-commerce w Polsce był wart od 36 do 40 miliardów złotych. Według raportu Gemius Polacy najczęściej kupowali odzież, dodatki, akcesoria, książki, płyty oraz filmy. W 2018 specjaliści prognozują dalszy wzrost. Jak profesjonalne zdjęcia produktowe (tzw. packshot) mogą wpłynąć […]
Czytaj dalejTypowy model sprzedaży online polegający na serwowaniu użytkownikom mniej lub bardziej spersonalizowanej reklamy przestaje wystarczać marketerom i agencjom interaktywnym, a klientów z sektora B2B zwyczajnie drażni. Skuteczność takich działań na stale eksploatowanej bazie leadów jest niesatysfakcjonująca.
Czytaj dalej