Analiza
Jeśli zdecydujesz się na zamówienie projektu w naszej firmie, prace rozpoczynamy od wspólnego warsztatu mającego na celu zrozumienie Twoich potrzeb. Przeprowadzamy analizę kodu źródłowego obecnego rozwiązania, weryfikujemy elementy, które do tej pory się sprawdzały i nie sprawdzały.rn
Prace koncepcyjne
Na tym etapie tworzymy mapę serwisu, planujemy jego strukturę, dobieramy technologię oraz środowisko. Całość zbieramy w dokument opisujący koncepcję serwisu, harmonogram wdrożenia, opis oraz plany rozwojowe.rn
UX/UI
Jeśli w ramach zamówienia zdecydowałeś się na dedykowany projekt graficzny, na tym etapie pracujemy nad makietami funkcjonalnymi, prototypowaniem oraz częścią wizualną, jaką będzie miał projekt.rn
Development
Po etapie projektowania, zakończonego akceptacją projektu graficznego nadchodzi czas na wdrożenia. Wdrożenie odbywa się w środowisku testowym. rn
Testy i optymalizacja
Do tej fazy zaliczamy fazę testów wewnętrznych (tzw. quality check), fazę testów z klientem oraz poprawki czy uwagi. Faza testów odbywa się częściowo na środowisku dev, a częściowo stage. Po zakończonym developmencie przenosimy projekt na środowisko produkcyjne. rn
Utrzymanie i serwis
W trakcie świadczenia usługi utrzymaniowej / serwisowej świadczymy nie tylko aktualizacji, weryfikacji bezpieczeństwa, optymalizacji konwersji, ale również rozwijamy Twój produkt. Usługę tę oferujemy, przede wszystkim dla firm z branży eCommerce gdzie klient wymaga stałe i bieżącej pracy nad rozwojem produktu. rn