
Branding
Branding – Mazury.com.pl – spotkania na szlaku!
Mazury.com.pl to najstarszy polski serwis internetowy poświęcony Krainie Tysiąca Jezior, a więc kochanym przez polskich turystów mazurom.
-
Branding


Mazury.com.pl – Logotyp
Mazury.com.pl to najstarszy polski serwis internetowy poświęcony Krainie Tysiąca Jezior, a więc kochanym przez polskich turystów mazurom.
Mazury.com.pl to miejsce gdzie nie tylko znajdziesz informacje o atrakcjach turystycznych, noclegach czy zarezerwujesz czarter jachtu. To miejsce jednej z najbardziej aktywnych społeczności w sieci.
Zadania postawione przed agencją:
- Stworzenie claim dla serwisu
- Wybór palety kolorów
- Stworzenie nowego logo
- Stworzenie projektów materiałów drukowanych
- Stworzenie materiałów digitalowych
Idea – spotkania na szlaku
Nowy branding oparliśmy o ideę, że na mazury wybieramy się po konkretny rodzaj przygody, po spotkanie z dziką czasem nieokiełznaną naturą, a w szczególności aby tworzyć relację i spędzać miło czas w gronie bliskich i nawiązywać nowe przyjaźnie. Zależało nam aby w znaku zawrzeć aktywności oferowane przez serwis, jednocześnie zbliżające nas ze sobą.

Kolorystyka
Mazury kojarzą się z zielenią i wodą. Jednak, takich brandingów jest bardzo wiele i często kojarzą się z samotną wędrówką. W celu odróżniania się spośród konkurencji postawiliśmy na kolory przygody, atrakcji historycznych i elementów ściśle kojarzonych z mazurami, ale takich które zbliżają do siebie ludzi zatem żywy kolor ceglasty a więc kolor ognia płonącego ogniska oraz zabytków historycznych Warmii i Mazur. Drugi kolor choć bardziej oczywisty bo kolor mazurskiej wody i nieba nawiązuje do czasu spędzanego nad wodą, wspólnego żeglowania czy spędzania czasu pod gołym niebem. Innymi słowy są to kolory, przygody we wspólnym gronie.

Claim – Spotkania na Szlaku
Opracowany przez nas claim dokładnie odzwierciedla to całą komunikację, a więc to że na mazury wybieramy się w gronie znajomych i zawierać nowe przyjaźnie. Często pod żaglami, przy ognisku czy podczas wspólnego śpiewania szant. Postanowiliśmy marce nadać ludzki charakter, stawiając na większą liczbę zdjęć i nawiązań wspólnego spędzania czasu.




Realizacje
Realizacje, które mogą Cię zainteresować



