Najczęściej popełniane błędy w email marketingu
Najczęściej popełniane błędy w email marketingu. Nieprzemyślana strategia w email marketingu jest równie szkodliwa, co jej zupełny brak.
Czytaj dalejNajczęściej popełniane błędy w email marketingu. Nieprzemyślana strategia w email marketingu jest równie szkodliwa, co jej zupełny brak.
Czytaj dalej4,76 miliarda ludzi na całym świecie używa social mediów według Raportu Digital 2023. To niemal połowa ludności świata i ta liczba ciągle rośnie. Dlatego strategiczne działania e-commerce w mediach społecznościowych mogą bezpośrednio wpływać na sukces finansowy Twojej firmy. Budowanie świadomości marki, komunikowanie się z klientami przez social media przekłada się na generowanie większej sprzedaży.
Czytaj dalejWyjdź z dołka i zacznij sprzedawać więcej dzięki digital marketingowi – poznaj sprawdzone rozwiązania, prosto od agencji interaktywnej! Nie pozwól zmarnować potencjału własnej sprzedaży i sprawdź, czy stosujesz je we własnym biznesie. Zaczynajmy!
Czytaj dalejCo kryje się za tym enigmatycznym skrótem, który często pojawia się przy stronach www?
Czy jako przedsiębiorca masz się czym przejmować? Jak wdrożyć WCAG u siebie? Na te i inne pytania odpowiem w poniższym artykule.
Heat map, znana również jako mapa ciepła, to zaawansowane narzędzie analityczne służące do analizowania danych dotyczących zachowań użytkowników odwiedzających stronę internetową lub korzystających z aplikacji mobilnej. W tym artykule dowiesz się, czym są heat mapy, jak działają oraz jakie korzyści niosą dla Twojego biznesu.
Czytaj dalejOgranicz ryzyko i zdobądź cenny feedback swojego biznesu już na samym początku – to wszystko za sprawą minimum viable product. Czym jest, jak do niego podejść – przeczytaj artykuł aby poznać wszystkie tajemnice MVP.
Czytaj dalejPoznaj standardy projektowania, dzięki którym zwiększysz współczynnik konwersji nawet o 400%!
W tym artykule zagłębimy się w tematyce UX i UI, aby Twoja strona internetowa przynosiła jak najlepsze efekty sprzedażowe i napędzała rozwój Twojego biznesu.
Czytaj dalejZainwestowałeś mnóstwo pieniędzy w stronę, a nie jest widoczna w wyszukiwarce Google? Nie masz powodu do obaw!
W poniższym artykule poznasz potencjalne przyczyny oraz rozwiązania, dzięki którym pozyskasz to cenne źródło klientów. Zaczynajmy!
Czytaj dalejCzy żarty i poczucie humoru mogą skutkować większą sprzedażą?
Walczysz z monopolistą rynku i nie godzisz się na warunki, jakie dyktuje?
Poznaj archetyp marki, który z sukcesem stosuje między innymi Sprite i Burger King!
Czytaj dalejZawstydzają Cię wyniki Twojej obecnej strony? Nie jesteś usatysfakcjonowany sprzedażą na niej? Najwidoczniej potrzebujesz poprawy user experience.
Czym ono jest, jak wygląda projektowanie UX i od czego je zacząć – tego wszystkiego dowiesz się w poniższym artykule.
Czytaj dalejCzy opłaca się zapłacić 20 000 złotych za 1 post na Facebooku?
Influencer marketing to szansa na nowe rekordy sprzedaży, czy może to zwykłe przepalanie budżetu? Na te i inne pytania odpowiem w poniższym artykule.
Czym jest wskaźnik, który jest wielką marketingową zagadką od lat?
Co da się z niego wywnioskować oraz jak za jego pomocą sprawdzisz, czy Twój marketing jest poprawnie prowadzony? Poznaj dwell time.
W tym artykule dowiesz się, w jaki sposób wiele firm oszczędza dziesiątki tysięcy złotych każdego roku, wykorzystując technologie dostępne dla każdego. Jak działa organizacja rozproszona i jakie ma korzyści oraz wady? To wszystko opisane poniżej, zaczynajmy!
Czytaj dalejTen artykuł pomoże Ci zrozumieć: w jaki sposób użytkownicy Twojego sklepu internetowego używają koszyka zakupowego, do jakich celów oraz jak zaprojektować koszyk zakupowy by ten był użyteczny i spełniał swoją funkcję.
Czytaj dalejPoznaj wskaźnik, dzięki któremu sprawdzisz, czy Twój wysiłek i pieniądze nie idą na marne. Jeśli prowadzisz działania mail marketingowe, ten artykuł jest dla Ciebie.
Dzięki open rate zweryfikujesz, czy wykorzystujesz pełen potencjał listy mailingowej, która dobrze wykorzystana, jest prawdziwą żyłą złota. Czy nie marnujesz jej potencjału?
Czytaj dalejFacebook lubi zaskakiwać użytkowników, wprowadzając nagle zmiany obejmujące wymiary grafik zarówno tych w postach, jak i zdjęć profilowych czy zdjęcia w tle.
Czytaj dalejW końcu podejmujesz decyzję, że zakładasz własny e-commerce. Początki bywają trudne, ale sklep się rozwija. Wraz z czasem postępy sprzedażowe wyhamowują. Wpadasz w stagnację, wykresy nie rosną…
Czytaj dalejArchetyp kochanka przypisywany jest firmom, które chcą klienta mieć na własność, rozkochują go w sobie i sprawiają, że czuje się wyjątkowy.
Czytaj dalejCzy wiesz, jak zwiększyć klikalność nawet o 371%? Z badań Word Stream wynika, że taki efekt może sprawić zastosowanie pojedynczego CTA w wiadomości. Dobre call to action to nie tylko same kliknięcia, ale i większa sprzedaż. Jak zatem zastosować to w Twoim biznesie?
Czytaj dalejW pierwszym kwartale 2022 roku, postawiliśmy na spore zmiany, nie tylko w sferze wizualnej, ale również filozofii biznesowej. Od teraz największym priorytetem jest e-commerce, a w szczególności WooCommerce.
Czytaj dalejW tym artykule poznasz 4 najważniejsze zasady projektowania mailingów oraz dowiesz się, jak wykorzystać je do rozwoju Twojego biznesu. Brzmi ciekawie? Zaczynajmy!
Czytaj dalejCzy wiesz, dlaczego Allegro i Amazon wybierają kolor pomarańczowy? Skąd fioletowy w logo Milki? Poznaj marketingowe zaplecze budowania wizerunku i zgłęb psychologię kolorów!
W tym artykule dowiesz się, jaki kolor będzie odpowiedni dla Twojej firmy oraz poznasz historię wielu kultowych przedsiębiorstw. Zaczynajmy!
To, że marketing automation jest opłacalny, jest bezdyskusyjne. Według raportu Campaign Monitor, w 2016 roku każdy dolar wydany na marketing automation, przynosił 44$ zwrotu. Jak wybrać narzędzia do skutecznych kampanii, by spróbować powtórzyć ten wynik w własnej firmie? Zacznę od podstaw.
Czytaj dalej24 700 000. Mniej więcej tyle osób w Polsce posiada adres mailowy. Czy wiesz, jak wykorzystać ten potencjał? Poznaj sferę marketingu, dzięki której zwiększysz swoją sprzedaż, poprawisz relację z klientami i zbudujesz wierną społeczność!
Czytaj dalejArchetypy marki umożliwiają firmom oraz przedsiębiorstwom rywalizować nawet na poziomie samych idei i znaczeń. Jest to mierzenie się danej marki z konkurencją na poziomie tożsamości, przyświecających wartości oraz spójności przekazu w komunikacji marketingowej. Podobieństwo oraz jakość oferowanych usług przez dane marki sprawia, że aby zaistnieć w oczach potencjalnego klienta trzeba danej firmie nadać odpowiednie znaczenie. […]
Czytaj dalej