fbpx
  • Kategoria: Performance Marketing
    Gorący temat
    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu

    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu

    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu. Nieprzemyślana strategia w email marketingu jest równie szkodliwa, co jej zupełny brak.

    Czytaj dalejNajczęściej popełniane błędy w email marketingu

Wybierz kategorię i przejdź do niej

Najchętniej czytane wpisy

  • Kategoria: Social Media
    Wymiary grafik na Facebook – Wrzesień 2022

    Wymiary grafik na Facebook – Wrzesień 2022

    Czytaj dalejWymiary grafik na Facebook – Wrzesień 2022
  • Kategoria: Social Media
    Jak stworzyć post rozwijany na facebooku

    Jak stworzyć post rozwijany na facebooku

    Czytaj dalejJak stworzyć post rozwijany na facebooku
  • Kategoria: Design/UX/UI
    8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce

    8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce

    Czytaj dalej8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce
  • Kategoria: Design/UX/UI
    Co to jest CTR. Jak go analizować i optymalizować

    Co to jest CTR. Jak go analizować i optymalizować

    Czytaj dalejCo to jest CTR. Jak go analizować i optymalizować
  • Kategoria: Strategia
    Archetyp marki – Towarzysz

    Archetyp marki – Towarzysz

    Czytaj dalejArchetyp marki – Towarzysz
  • Kategoria: Performance Marketing
    Czym jest lead generation oraz jak stworzyć bazę klientów.

    Czym jest lead generation oraz jak stworzyć bazę klientów.

    Czytaj dalejCzym jest lead generation oraz jak stworzyć bazę klientów.
  • Kategoria: Strategia
    Archetypy marki, czyli jak zrozumieć własną markę

    Archetypy marki, czyli jak zrozumieć własną markę

    Czytaj dalejArchetypy marki, czyli jak zrozumieć własną markę

Wszystkie wpisy

  • Kategoria: Biznes
    Jak zwiększyć open rate mailingu

    Jak zwiększyć open rate mailingu

    Poznaj wskaźnik, dzięki któremu sprawdzisz, czy Twój wysiłek i pieniądze nie idą na marne. Jeśli prowadzisz działania mail marketingowe, ten artykuł jest dla Ciebie.

    Dzięki open rate zweryfikujesz, czy wykorzystujesz pełen potencjał listy mailingowej, która dobrze wykorzystana, jest prawdziwą żyłą złota. Czy nie marnujesz jej potencjału?

    Czytaj dalejJak zwiększyć open rate mailingu
  • Kategoria: Social Media
    Wymiary grafik na Facebook – Wrzesień 2022

    Wymiary grafik na Facebook – Wrzesień 2022

    Facebook lubi zaskakiwać użytkowników, wprowadzając nagle zmiany obejmujące wymiary grafik zarówno tych w postach, jak i zdjęć profilowych czy zdjęcia w tle.

    Czytaj dalejWymiary grafik na Facebook – Wrzesień 2022
  • Kategoria: Design/UX/UI
    <strong>Audyt e-commerce metodą cognitive walkthrough</strong>

    Audyt e-commerce metodą cognitive walkthrough

    W końcu podejmujesz decyzję, że zakładasz własny e-commerce. Początki bywają trudne, ale sklep się rozwija. Wraz z czasem postępy sprzedażowe wyhamowują. Wpadasz w stagnację, wykresy nie rosną…

    Czytaj dalej<strong>Audyt e-commerce metodą cognitive walkthrough</strong>
  • Kategoria: Strategia
    Archetyp marki kochanek

    Archetyp marki kochanek

    Archetyp kochanka przypisywany jest firmom, które chcą klienta mieć na własność, rozkochują go w sobie i sprawiają, że czuje się wyjątkowy.

    Czytaj dalejArchetyp marki kochanek
  • Kategoria: Performance Marketing
    Skuteczne Call to Action

    Skuteczne Call to Action

    Czy wiesz, jak zwiększyć klikalność nawet o 371%? Z badań Word Stream wynika, że taki efekt może sprawić zastosowanie pojedynczego CTA w wiadomości. Dobre call to action to nie tylko same kliknięcia, ale i większa sprzedaż. Jak zatem zastosować to w Twoim biznesie?

    Czytaj dalejSkuteczne Call to Action
  • Kategoria: Strategia
    Zmieniamy się w e-commerce booster!

    Zmieniamy się w e-commerce booster!

    W pierwszym kwartale 2022 roku, postawiliśmy na spore zmiany, nie tylko w sferze wizualnej, ale również filozofii biznesowej. Od teraz największym priorytetem jest e-commerce, a w szczególności WooCommerce.

    Czytaj dalejZmieniamy się w e-commerce booster!
  • Kategoria: Performance Marketing
    <strong>Projektowanie mailingów – 4 najważniejsze zasady</strong>

    Projektowanie mailingów – 4 najważniejsze zasady

    W tym artykule poznasz 4 najważniejsze zasady projektowania mailingów oraz dowiesz się, jak wykorzystać je do rozwoju Twojego biznesu. Brzmi ciekawie? Zaczynajmy!

    Czytaj dalej<strong>Projektowanie mailingów – 4 najważniejsze zasady</strong>
  • Kategoria: Design/UX/UI
    Znaczenie kolorów w marketingu

    Znaczenie kolorów w marketingu

    Czy wiesz, dlaczego Allegro i Amazon wybierają kolor pomarańczowy? Skąd fioletowy w logo Milki? Poznaj marketingowe zaplecze budowania wizerunku i zgłęb psychologię kolorów!
    W tym artykule dowiesz się, jaki kolor będzie odpowiedni dla Twojej firmy oraz poznasz historię wielu kultowych przedsiębiorstw. Zaczynajmy!

    Czytaj dalejZnaczenie kolorów w marketingu
  • Kategoria: Performance Marketing
    Jak wybrać narzędzia do marketing automation? Poznaj 4 kluczowe zasady!

    Jak wybrać narzędzia do marketing automation? Poznaj 4 kluczowe zasady!

    To, że marketing automation jest opłacalny, jest bezdyskusyjne. Według raportu Campaign Monitor, w 2016 roku każdy dolar wydany na marketing automation, przynosił 44$ zwrotu. Jak wybrać narzędzia do skutecznych kampanii, by spróbować powtórzyć ten wynik w własnej firmie? Zacznę od podstaw.

    Czytaj dalejJak wybrać narzędzia do marketing automation? Poznaj 4 kluczowe zasady!
  • Kategoria: Performance Marketing
    Baza mailingowa – jak stworzyć bazę mailingową?

    Baza mailingowa – jak stworzyć bazę mailingową?

    24 700 000. Mniej więcej tyle osób w Polsce posiada adres mailowy. Czy wiesz, jak wykorzystać ten potencjał? Poznaj sferę marketingu, dzięki której zwiększysz swoją sprzedaż, poprawisz relację z klientami i zbudujesz wierną społeczność!

    Czytaj dalejBaza mailingowa – jak stworzyć bazę mailingową?
  • Kategoria: Design/UX/UI
    Jak zaprojektować koszyk w sklepie internetowym

    Jak zaprojektować koszyk w sklepie internetowym

    . Ten artykuł pomoże Ci zrozumieć: w jaki sposób użytkownicy Twojego sklepu internetowego używają koszyka zakupowego, do jakich celów oraz jak zaprojektować koszyk zakupowy by ten był użyteczny i spełniał swoją funkcję.

    Czytaj dalejJak zaprojektować koszyk w sklepie internetowym
  • Kategoria: Strategia
    Archetyp marki – Towarzysz

    Archetyp marki – Towarzysz

    Archetypy marki umożliwiają firmom oraz przedsiębiorstwom rywalizować nawet na poziomie samych idei i znaczeń. Jest to mierzenie się danej marki z konkurencją na poziomie tożsamości, przyświecających wartości oraz spójności przekazu w komunikacji marketingowej. Podobieństwo oraz jakość oferowanych usług przez dane marki sprawia, że aby zaistnieć w oczach potencjalnego klienta trzeba danej firmie nadać odpowiednie znaczenie. […]

    Czytaj dalejArchetyp marki – Towarzysz
  • Kategoria: Social Media
    Kreatywne pomysły na posty na facebooku

    Kreatywne pomysły na posty na facebooku

    W mediach społecznościowych dobra treść już nie wystarczy. Wiedza na dany temat oraz umiejętności to za mało. Chcąc wybić się ponad przeciętność, szczególnie na Facebooku, potrzebujesz, aby Twój profil firmowy wyróżniał się na tle innych kont w social mediach.

    Czytaj dalejKreatywne pomysły na posty na facebooku
  • Kategoria: eCommerce
    Jak odzyskać porzucone koszyki?

    Jak odzyskać porzucone koszyki?

    Porzucone koszyki to jedna z najczęstszych chorób sklepów internetowych dzisiejszych dni. Baymard Institute wskazuje, że problem może dotyczyć aż 70% wszystkich koszyków! W tym artykule zastanowimy się, jakie są jej przyczyny, postawimy odpowiednią diagnozę oraz znajdziemy skuteczne lekarstwo. Jeśli pragniesz uzdrowić swój e commerce i zależy Ci na dokończeniu transakcji przez Twoich klientów – dobrze […]

    Czytaj dalejJak odzyskać porzucone koszyki?
  • Kategoria: Design/UX/UI
    Współczynnik odrzuceń. Czym jest bounce rate i  jak go poprawić?

    Współczynnik odrzuceń. Czym jest bounce rate i jak go poprawić?

    Twoja strona ma wysoki współczynnik odrzuceń i nie wiesz co z tym zrobić? A może po prostu chcesz dowiedzieć się czegoś więcej, bo cenisz sobie rozwój i lubisz praktyczne wskazówki? Dobrze trafiłeś! Po przeczytaniu tego artykułu bounce rate nie będzie miał przed Tobą tajemnic. Ani jednej.

    Czytaj dalejWspółczynnik odrzuceń. Czym jest bounce rate i  jak go poprawić?
  • Kategoria: Performance Marketing
    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu

    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu

    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu. Nieprzemyślana strategia w email marketingu jest równie szkodliwa, co jej zupełny brak.

    Czytaj dalejNajczęściej popełniane błędy w email marketingu
  • Kategoria: Biznes
    Jak wybrać agencję reklamową?

    Jak wybrać agencję reklamową?

    Chcesz zacząć owocną współpracę z agencją, ale nie wiesz jak wybrać agencję reklamową? W tym artykule przedstawimy Ci najważniejsze informacje i pokażemy drogę do osiągnięcia swojego celu. Jak najwięcej praktyki oraz porad. Prosto i merytorycznie.

    Czytaj dalejJak wybrać agencję reklamową?
  • Kategoria: Social Media
    Archetyp marki – Twórca

    Archetyp marki – Twórca

    Czym są archetypy marki? Teoria archetypów w marketingu zakłada, że firmy podobnie, jak ludzie posiadają swoją osobowość oraz określone cechy.

    Czytaj dalejArchetyp marki – Twórca
  • Kategoria: Aktualności
    E-commerce zachłysnął się produktami spożywczymi oraz sprzętem AGD!

    E-commerce zachłysnął się produktami spożywczymi oraz sprzętem AGD!

    Początek pandemii koronawirusa w Polsce symbolicznie datuje się na dzień –  4 marca 2020 roku. Od tamtego momentu minęło ponad 600 dni. W tym czasie zmieniły się przyzwyczajenia konsumentów, którzy w widoczny sposób zaufali branży e-commerce. Jak doszło do zmiany i na co warto zwracać uwagę?

    Czytaj dalejE-commerce zachłysnął się produktami spożywczymi oraz sprzętem AGD!
  • Kategoria: eCommerce
    Jak reklamować sklep internetowy

    Jak reklamować sklep internetowy

    Teraz, kiedy popularność sklepów internetowych stale rośnie – zarówno jeżeli chodzi o dokonywanie zakupów, jak i tworzenie nowych e-sklepów – promocja swojej działalności odgrywa kluczową rolę.

    Czytaj dalejJak reklamować sklep internetowy
  • Kategoria: eCommerce
    Jak stworzyć lejek sprzedażowy, który sprzedaje?

    Jak stworzyć lejek sprzedażowy, który sprzedaje?

    Na rynku nie brakuje produktów pełniących te same funkcje. Wyobraźmy sobie, że dwa z nich są do siebie naprawdę bardzo podobne albo wręcz identyczne, ale jeden sprzedaje się doskonale, a drugi ciągle zalega na magazynowych półkach. Dlaczego się tak dzieje? Co zrobić, żeby ludzie kupili dany produkt właśnie u nas? Jak kontaktować się z klientami […]

    Czytaj dalejJak stworzyć lejek sprzedażowy, który sprzedaje?
  • Kategoria: Social Media
    Archetyp marki – Bohater

    Archetyp marki – Bohater

    Bohater to heros. Indywidualista, ale nie egoista. Archetyp ten skupia się na rozwiązywaniu małych i dużych problemów tego świata. Marki spod znaku bohatera są ambitne, lubią ryzyko, kwestionują status quo. Archetyp marki Bohater świetnie sprawdzi się zarówno w dużych, jak i małych firmach z branż: środków czystości, transportu, sportu, usług detektywistycznych, usług prawnych czy u lokalnego […]

    Czytaj dalejArchetyp marki – Bohater
  • Kategoria: Strategia
    Archetypy marki, czyli jak zrozumieć własną markę

    Archetypy marki, czyli jak zrozumieć własną markę

    Określają cechy charakterystyczne, wady, zalety, sposób komunikowania się, wartości. Archetypy marki, bo o nich mowa, przypominają nieco znaki zodiaku. Pozwalają odkryć, kim jest Twoja marka, określić sposób porozumiewania się z klientami, stworzyć wizerunek i ułatwiają zrozumienie emocji stojących za marką. Archetypy określają kim jest Twoja marka. Nie „czym”, a „kim”. Jest to więc antropomorfizacja marki. […]

    Czytaj dalejArchetypy marki, czyli jak zrozumieć własną markę
  • Kategoria: eCommerce
    Black Friday – Jak go wykorzystać w komunikacji eCommerce

    Black Friday – Jak go wykorzystać w komunikacji eCommerce

    Pandemia koronawirusa skutecznie przyspieszyła przeniesienie zakupów z offline do online. Kiedy wiele branż cierpi, e-commerce zyskuje w zawrotnym tempie. Jaki będzie Black Friday 2020 i jak wykorzystać nadarzającą się okazję? Od kiedy i jakie ma znaczenie Black Friday? Black Friday od dekad był dniem zakupów na świecie, jednak stosunkowo od niedawna na dobre zakorzenił się w świadomości […]

    Czytaj dalejBlack Friday – Jak go wykorzystać w komunikacji eCommerce

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Akceptując ciasteczka - akceptujesz politykę prywatności. [polityka cookies]