fbpx
  • Kategoria: Performance Marketing
    Gorący temat
    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu

    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu

    Najczęściej popełniane błędy w email marketingu. Nieprzemyślana strategia w email marketingu jest równie szkodliwa, co jej zupełny brak.

    Czytaj dalejNajczęściej popełniane błędy w email marketingu

Wybierz kategorię i przejdź do niej

Najchętniej czytane wpisy

  • Kategoria: Social Media
    Wymiary grafik na Facebook – Styczeń 2023

    Wymiary grafik na Facebook – Styczeń 2023

    Czytaj dalejWymiary grafik na Facebook – Styczeń 2023
  • Kategoria: Strategia
    Archetyp marki – Towarzysz

    Archetyp marki – Towarzysz

    Czytaj dalejArchetyp marki – Towarzysz
  • Kategoria: Social Media
    Kreatywne pomysły na posty na facebooku

    Kreatywne pomysły na posty na facebooku

    Czytaj dalejKreatywne pomysły na posty na facebooku
  • Kategoria: Design/UX/UI
    8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce

    8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce

    Czytaj dalej8 sposobów na porzucone koszyki w sklepie na WooCommerce
  • Kategoria: Social Media
    Jak stworzyć post rozwijany na facebooku

    Jak stworzyć post rozwijany na facebooku

    Czytaj dalejJak stworzyć post rozwijany na facebooku
  • Kategoria: Strategia
    Archetyp marki kochanek

    Archetyp marki kochanek

    Czytaj dalejArchetyp marki kochanek
  • Kategoria: Social Media
    Archetyp marki – Twórca

    Archetyp marki – Twórca

    Czytaj dalejArchetyp marki – Twórca

Wszystkie wpisy

  • Kategoria: Social Media
    Social media i sukces w e-commerce. 5 sposobów na wzrost sprzedaży.

    Social media i sukces w e-commerce. 5 sposobów na wzrost sprzedaży.

    4,76 miliarda ludzi na całym świecie używa social mediów według Raportu Digital 2023. To niemal połowa ludności świata i ta liczba ciągle rośnie. Dlatego strategiczne działania e-commerce w mediach społecznościowych mogą bezpośrednio wpływać na sukces finansowy Twojej firmy. Budowanie świadomości marki, komunikowanie się z klientami przez social media przekłada się na generowanie większej sprzedaży.

    Czytaj dalejSocial media i sukces w e-commerce. 5 sposobów na wzrost sprzedaży.
  • Kategoria: eCommerce
    5 prostych sposobów na poprawienie sprzedaży w sklepie

    5 prostych sposobów na poprawienie sprzedaży w sklepie

    Wyjdź z dołka i zacznij sprzedawać więcej dzięki digital marketingowi – poznaj sprawdzone rozwiązania, prosto od agencji interaktywnej! Nie pozwól zmarnować potencjału własnej sprzedaży i sprawdź, czy stosujesz je we własnym biznesie. Zaczynajmy!

    Czytaj dalej5 prostych sposobów na poprawienie sprzedaży w sklepie
  • Kategoria: Biznes
    Co to jest WCAG?

    Co to jest WCAG?

    Co kryje się za tym enigmatycznym skrótem, który często pojawia się przy stronach www?
    Czy jako przedsiębiorca masz się czym przejmować? Jak wdrożyć WCAG u siebie? Na te i inne pytania odpowiem w poniższym artykule.

    Czytaj dalejCo to jest WCAG?
  • Kategoria: eCommerce
    Heat Map – co to jest?

    Heat Map – co to jest?

    ‍Heat map, znana również jako mapa ciepła, to zaawansowane narzędzie analityczne służące do analizowania danych dotyczących zachowań użytkowników odwiedzających stronę internetową lub korzystających z aplikacji mobilnej. W tym artykule dowiesz się, czym są heat mapy, jak działają oraz jakie korzyści niosą dla Twojego biznesu.

    Czytaj dalejHeat Map – co to jest?
  • Kategoria: Biznes
    MVP – co to jest?

    MVP – co to jest?

    Ogranicz ryzyko i zdobądź cenny feedback swojego biznesu już na samym początku – to wszystko za sprawą minimum viable product. Czym jest, jak do niego podejść – przeczytaj artykuł aby poznać wszystkie tajemnice MVP.

    Czytaj dalejMVP – co to jest?
  • Kategoria: Design/UX/UI
    UX UI

    UX UI

    Poznaj standardy projektowania, dzięki którym zwiększysz współczynnik konwersji nawet o 400%!

    W tym artykule zagłębimy się w tematyce UX i UI, aby Twoja strona internetowa przynosiła jak najlepsze efekty sprzedażowe i napędzała rozwój Twojego biznesu.

    Czytaj dalejUX UI
  • Kategoria: eCommerce
    Dlaczego Google nie wyszukuje strony

    Dlaczego Google nie wyszukuje strony

    Zainwestowałeś mnóstwo pieniędzy w stronę, a nie jest widoczna w wyszukiwarce Google? Nie masz powodu do obaw!

    W poniższym artykule poznasz potencjalne przyczyny oraz rozwiązania, dzięki którym pozyskasz to cenne źródło klientów. Zaczynajmy!

    Czytaj dalejDlaczego Google nie wyszukuje strony
  • Kategoria: Social Media
    Archetyp marki błazen

    Archetyp marki błazen

    Czy żarty i poczucie humoru mogą skutkować większą sprzedażą?
    Walczysz z monopolistą rynku i nie godzisz się na warunki, jakie dyktuje?

    Poznaj archetyp marki, który z sukcesem stosuje między innymi Sprite i Burger King!

    Czytaj dalejArchetyp marki błazen
  • Kategoria: Design/UX/UI
    Czym jest proces ux

    Czym jest proces ux

    Zawstydzają Cię wyniki Twojej obecnej strony? Nie jesteś usatysfakcjonowany sprzedażą na niej? Najwidoczniej potrzebujesz poprawy user experience.

    Czym ono jest, jak wygląda projektowanie UX i od czego je zacząć – tego wszystkiego dowiesz się w poniższym artykule.

    Czytaj dalejCzym jest proces ux
  • Kategoria: Social Media
    Kto to jest influencer

    Kto to jest influencer

    Czy opłaca się zapłacić 20 000 złotych za 1 post na Facebooku?
    Influencer marketing to szansa na nowe rekordy sprzedaży, czy może to zwykłe przepalanie budżetu? Na te i inne pytania odpowiem w poniższym artykule.

    Czytaj dalejKto to jest influencer
  • Kategoria: eCommerce
    Dwell Time i wszystko co powinieneś o nim wiedzieć

    Dwell Time i wszystko co powinieneś o nim wiedzieć

    Czym jest wskaźnik, który jest wielką marketingową zagadką od lat?
    Co da się z niego wywnioskować oraz jak za jego pomocą sprawdzisz, czy Twój marketing jest poprawnie prowadzony? Poznaj dwell time.

    Czytaj dalejDwell Time i wszystko co powinieneś o nim wiedzieć
  • Kategoria: Biznes
    Czym jest organizacja rozproszona?

    Czym jest organizacja rozproszona?

    W tym artykule dowiesz się, w jaki sposób wiele firm oszczędza dziesiątki tysięcy złotych każdego roku, wykorzystując technologie dostępne dla każdego. Jak działa organizacja rozproszona i jakie ma korzyści oraz wady? To wszystko opisane poniżej, zaczynajmy!

    Czytaj dalejCzym jest organizacja rozproszona?
  • Kategoria: Design/UX/UI
    Jak zaprojektować koszyk w sklepie internetowym

    Jak zaprojektować koszyk w sklepie internetowym

    Ten artykuł pomoże Ci zrozumieć: w jaki sposób użytkownicy Twojego sklepu internetowego używają koszyka zakupowego, do jakich celów oraz jak zaprojektować koszyk zakupowy by ten był użyteczny i spełniał swoją funkcję.

    Czytaj dalejJak zaprojektować koszyk w sklepie internetowym
  • Kategoria: Biznes
    Jak zwiększyć open rate mailingu

    Jak zwiększyć open rate mailingu

    Poznaj wskaźnik, dzięki któremu sprawdzisz, czy Twój wysiłek i pieniądze nie idą na marne. Jeśli prowadzisz działania mail marketingowe, ten artykuł jest dla Ciebie.

    Dzięki open rate zweryfikujesz, czy wykorzystujesz pełen potencjał listy mailingowej, która dobrze wykorzystana, jest prawdziwą żyłą złota. Czy nie marnujesz jej potencjału?

    Czytaj dalejJak zwiększyć open rate mailingu
  • Kategoria: Social Media
    Wymiary grafik na Facebook – Styczeń 2023

    Wymiary grafik na Facebook – Styczeń 2023

    Facebook lubi zaskakiwać użytkowników, wprowadzając nagle zmiany obejmujące wymiary grafik zarówno tych w postach, jak i zdjęć profilowych czy zdjęcia w tle.

    Czytaj dalejWymiary grafik na Facebook – Styczeń 2023
  • Kategoria: Design/UX/UI
    <strong>Audyt e-commerce metodą cognitive walkthrough</strong>

    Audyt e-commerce metodą cognitive walkthrough

    W końcu podejmujesz decyzję, że zakładasz własny e-commerce. Początki bywają trudne, ale sklep się rozwija. Wraz z czasem postępy sprzedażowe wyhamowują. Wpadasz w stagnację, wykresy nie rosną…

    Czytaj dalej<strong>Audyt e-commerce metodą cognitive walkthrough</strong>
  • Kategoria: Strategia
    Archetyp marki kochanek

    Archetyp marki kochanek

    Archetyp kochanka przypisywany jest firmom, które chcą klienta mieć na własność, rozkochują go w sobie i sprawiają, że czuje się wyjątkowy.

    Czytaj dalejArchetyp marki kochanek
  • Kategoria: Performance Marketing
    Skuteczne Call to Action

    Skuteczne Call to Action

    Czy wiesz, jak zwiększyć klikalność nawet o 371%? Z badań Word Stream wynika, że taki efekt może sprawić zastosowanie pojedynczego CTA w wiadomości. Dobre call to action to nie tylko same kliknięcia, ale i większa sprzedaż. Jak zatem zastosować to w Twoim biznesie?

    Czytaj dalejSkuteczne Call to Action
  • Kategoria: Strategia
    Zmieniamy się w e-commerce booster!

    Zmieniamy się w e-commerce booster!

    W pierwszym kwartale 2022 roku, postawiliśmy na spore zmiany, nie tylko w sferze wizualnej, ale również filozofii biznesowej. Od teraz największym priorytetem jest e-commerce, a w szczególności WooCommerce.

    Czytaj dalejZmieniamy się w e-commerce booster!
  • Kategoria: Performance Marketing
    <strong>Projektowanie mailingów – 4 najważniejsze zasady</strong>

    Projektowanie mailingów – 4 najważniejsze zasady

    W tym artykule poznasz 4 najważniejsze zasady projektowania mailingów oraz dowiesz się, jak wykorzystać je do rozwoju Twojego biznesu. Brzmi ciekawie? Zaczynajmy!

    Czytaj dalej<strong>Projektowanie mailingów – 4 najważniejsze zasady</strong>
  • Kategoria: Design/UX/UI
    Znaczenie kolorów w marketingu

    Znaczenie kolorów w marketingu

    Czy wiesz, dlaczego Allegro i Amazon wybierają kolor pomarańczowy? Skąd fioletowy w logo Milki? Poznaj marketingowe zaplecze budowania wizerunku i zgłęb psychologię kolorów!
    W tym artykule dowiesz się, jaki kolor będzie odpowiedni dla Twojej firmy oraz poznasz historię wielu kultowych przedsiębiorstw. Zaczynajmy!

    Czytaj dalejZnaczenie kolorów w marketingu
  • Kategoria: Performance Marketing
    Jak wybrać narzędzia do marketing automation? Poznaj 4 kluczowe zasady!

    Jak wybrać narzędzia do marketing automation? Poznaj 4 kluczowe zasady!

    To, że marketing automation jest opłacalny, jest bezdyskusyjne. Według raportu Campaign Monitor, w 2016 roku każdy dolar wydany na marketing automation, przynosił 44$ zwrotu. Jak wybrać narzędzia do skutecznych kampanii, by spróbować powtórzyć ten wynik w własnej firmie? Zacznę od podstaw.

    Czytaj dalejJak wybrać narzędzia do marketing automation? Poznaj 4 kluczowe zasady!
  • Kategoria: Performance Marketing
    Baza mailingowa – jak stworzyć bazę mailingową?

    Baza mailingowa – jak stworzyć bazę mailingową?

    24 700 000. Mniej więcej tyle osób w Polsce posiada adres mailowy. Czy wiesz, jak wykorzystać ten potencjał? Poznaj sferę marketingu, dzięki której zwiększysz swoją sprzedaż, poprawisz relację z klientami i zbudujesz wierną społeczność!

    Czytaj dalejBaza mailingowa – jak stworzyć bazę mailingową?
  • Kategoria: Strategia
    Archetyp marki – Towarzysz

    Archetyp marki – Towarzysz

    Archetypy marki umożliwiają firmom oraz przedsiębiorstwom rywalizować nawet na poziomie samych idei i znaczeń. Jest to mierzenie się danej marki z konkurencją na poziomie tożsamości, przyświecających wartości oraz spójności przekazu w komunikacji marketingowej. Podobieństwo oraz jakość oferowanych usług przez dane marki sprawia, że aby zaistnieć w oczach potencjalnego klienta trzeba danej firmie nadać odpowiednie znaczenie. […]

    Czytaj dalejArchetyp marki – Towarzysz
Nestry
5.0
Na podstawie 11 opinii
powered by Google
js_loader