fbpx

Projektowanie graficzne dla E-Commerce

Szukasz czegoś więcej niż ładnych obrazków? Świetnie trafiłeś! Przygotujemy dla Ciebie kreacje, które nie tylko wyglądają fenomenalnie, ale też zwiększą efekty Twoich kampanii reklamowych i akcji marketingowych.

Przygotujemy dla Ciebie grafiki do social mediów, do kampanii Google i Facebook Ads, opracujemy ebooki, materiały do druku takie jak ulotki, katalogi, plakaty. Przygotujemy całkowicie nowy branding dopasowany do Twojego biznesu i grupy odbiorców oraz wiele więcej!

Projektowanie graficzne dla E-Commerce

Szukasz grafika? Zostaw kontakt, odezwiemy się do Ciebie!


    W czym możemy Ci pomóc?

    Projektowanie WWW

    Projektowanie WWW

    Projektujemy sklepy internetowe, strony WWW czy landing page.

    Projektowanie Aplikacji

    Projektowanie Aplikacji

    Zaprojektujemy dla Twojej firmy zarówno aplikację Webową, jak i aplikację mobilnę.

    Projektowanie do digital

    Projektowanie do digital

    Projektujemy grafiki do Social Medidów, do kampanii online, GDN, ebooki oraz wiele więcej.

    Materiały do druku

    Materiały do druku

    Zaprojektujemy oraz przygotujemy do druku materiały firmowe, plakaty, bannery, billboardy, standy czy rollupy.

    Projektowanie graficzne

    Nasz zespół jest złożony z doświadczonych grafików, UX oraz UI Designerów, którzy zdobyli doświadczenie zarówno z klientami korporacyjnymi jak i mniejszymi klientami z branży e-commerce.

    Pracowaliśmy dla takich marek jak Sunlovers, 4Swiss, Zepter, BOSQIE, GPW, Rockwool czy WideFormat.

    Studio Graficzne Nestry stworzy dla Twojego e-commerce newslettery, bannery do online, kreatywne i sprzedażowe grafiki do social mediów, wszelkie materiały drukowane, a także banding, corporate identity czy nawet okleinę na rajdówkę!

    Bezpieczeństwo

    Gwarancja ceny

    Jeśli wyceniamy dla Ciebie projekt, a ilość pracy jest większa niż przewidywaliśmy. Nie zmieniamy wyceny, dlatego dodatkowe koszty Cię nigdy nie zaskoczą.

    Szybkość

    Next day ready

    Z zasady działamy szybko. Wszystkim nam zależy na czasie. Dlatego nasze studio graficzne działa w sposób zoptymalizowany i nowe projekty bardzo szybko trafiają do realizacji. Często możesz je otrzymać nawet następnego dnia.

    Wysoka jakość

    Usability

    Nawet najmniejsze realizacje projektujemy w zgodzie z zasadami Usability, dobrymi praktykami User Experience i WCAG.

    Możesz liczyć też na to, że jeśli Twoim celem jest sprzedaż. Kreacje przez nas przygotowane będą na to mocno nastawione!

    Dołącz do grona zadowolonych klientów!

    Skorzystaj z bezpłatnej wyceny, a my odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24h!

    Portfolio

    Zobacz nasze realizacje

    Branding – Mazury.com.pl – spotkania na szlaku!

    Branding – Mazury.com.pl – spotkania na szlaku!

    Branding

    Zobacz
    Branding Sensorfarm

    Branding Sensorfarm

    Branding

    Zobacz
    U-City Residence, Twoje miejsce na ziemi

    U-City Residence, Twoje miejsce na ziemi

    Website

    Zobacz
    Portal edukacyjny dla Weterynarzy

    Portal edukacyjny dla Weterynarzy

    Portal

    Zobacz

    Czym jest projektowanie gra

    Projektowanie graficzne

    Za pomocą obrazu można przekazać naprawdę wiele. W świecie, gdzie większość osób zamiast czytać treść, po prostu ją przegląda – projekty graficzne odnajdują się perfekcyjnie.

    W poniższym tekście znajdziesz najważniejsze informacje odnośnie projektowania graficznego – czym jest, gdzie je wykorzystać, jak rozpocząć współpracę z agencją oraz na co uważać.

    Czym jest projektowanie graficzne?

    Jest to szeroko pojęta grafika komputerowa, często z dodatkiem fotografii. Wliczają się do tego między innymi infografiki, logotypy, całe strony internetowe, bannery (zarówno do użycia offline, jak i online, choćby w mediach społecznościowych), czy ulotki i różne rodzaje ilustracji, na przykład do animacji 2D.

    Grafiki wykonane przez profesjonalistów charakteryzują się głębokim przemyśleniem, użyciem odpowiednich narzędzi (specjalne oprogramowanie, typu Adobe Photoshop) oraz zawarciem celów biznesowych. Takich jak budowa odpowiedniego wizerunku, zawarcie CTA (ang. call to action), czy wyeksponowanie konkretnej informacji, na przykład zaproszenia na najbliższe wydarzenie.

    Do zakresu projektowania graficznego należy również dbałość o spójny wizerunek marki i trzymanie się wcześniej wyznaczonego KV (ang. key visual). Chodzi o to, aby design, na przykład w mediach społecznościowych, jak instagram, odpowiadał temu na stronie internetowej.

    W zależności od form wydawniczych, obiera się inny kierunek projektowania. Inaczej tworzona jest ulotka informacyjna w rozmiarze DL, a inaczej banner promocyjny. Ma to wpływ na rozstaw treści i charakterystykę rysunku.

    Między innymi dlatego tak ważne jest stworzenie briefu przed rozpoczęciem projektowania, by nawet skomplikowane grafiki, nie wymagały zbyt wielu tur poprawek. Pozwala to znacznie skrócić czas trwania projektu.

    Dlaczego warto zainwestować w profesjonalne projekty graficzne? 

    Na wizerunek przedsiębiorstwa w sporej mierze wpływa jego oprawa graficzna. To, jak prezentuje się w sieci, w tym w mediach społecznościowych, jakich materiałów używa do promocji (na przykład ulotek, teczek, wizytówek), świadczy o jego przywiązaniu do szczegółów oraz profesjonalizmie w każdym calu.

    Zadaniem projektowania graficznego jest stworzenie materiałów, dzięki którym firma będzie lepiej postrzegana wśród odbiorców, zyska sympatię oraz zaufanie klientów i wyróżni się wśród konkurencji. W ostatniej kwestii, odpowiednie materiały graficzne, są jedną z szybszych metod na uwidocznienie się na tle konkurencji.

    Należy wspomnieć również o marketingowych korzyściach – w tej specjalności projektowanie graficzne odnajduje się idealnie. Twoja kampania na Facebooku nie przynosi odpowiednich rezultatów? Być może trzeba zmienić kierunek graficzny reklam.

    Twoja strona internetowa ma wysoki współczynnik odrzuceń (bounce rate)? Winą może być przestrzały interfejs. Gdy strona jest niedopasowana do dzisiejszych standardów, po prostu odstrasza. Strony, które nie były aktualizowane od wielu lat nie świadczą zbyt dobrze o kondycji firmy i jej nastawieniu do rozwoju i inwestycji. Z tego względu również nie budzą zbyt wielkiego zaufania.

    Dlatego projektowanie graficzne jest aż tak ważne. To oprawa graficzna w sporej mierze odpowiada za pierwsze wrażenie, podczas kontaktu klienta z firmą. Dzięki niej klient zyskuje przeświadczenie o profesjonalizmie i dbałości firmy o szczegóły, co wpływa na wzrost zaufania.

    Gdzie projektowanie graficzne ma swoje zastosowania?

    1. Social media.

    Jednym z najbardziej popularnych miejsc, w którym umieszcza się grafikę komputerową, są oczywiście media społecznościowe. Posty kwadratowe, posty rozwijane, stories, zdjęcia w tle, bannery, zdjęcia profilowe i wiele, wiele więcej.

    Z social mediów w Polsce korzysta blisko 90% internautów. To prawie 29 milionów ludzi!
    Ta ogromna grupa ma coraz wyższe oczekiwania odnośnie treści. Nie wystarczy wstawić już czegokolwiek, by zainteresować odbiorców. Treść ta musi się wyróżniać i zaskakiwać.

    Swego czasu było popularne badanie „złotej rybki”. Sprawdzono w nim uwagę przeciętnego odbiorcy. Okazało się, że czas, jaki poświęcała przeciętna osoba na jedną treść to zaledwie 8 sekund! Złota rybka natomiast potrafi utrzymać uwagę przez 9 sekund. Pokazuje to skalę, jak bardzo przytłoczeni treścią są dzisiejsi odbiorcy. Aby wyróżnić się z tego szumu informacyjnego, potrzebne są odpowiednie materiały graficzne.

    2. Kampanie typu performance.

    Są to wszelkie reklamy, które widujesz podczas scrollowania feedu w social media, czy reklamy na stronach internetowych. W ich przypadku estetyka oraz umiejętnie sformułowana treść jest jeszcze ważniejsza – często do reklam performance marketingowych używa się małych grafik, pokroju 400 x 200 pikseli. Na tak małej powierzchni muszą być zawarte wszelkie kluczowe informacje, jak ta o sprzedawanych produktach/usługach, wspomnienie o promocji, czy kluczowych cechach produktu, bądź usługi.

    Projektowanie graficzne tego typu elementów jest o tyle trudne, że stworzona grafika musi wyróżnić się wśród tłumu. Podczas dnia każdy mija dziesiątki, o ile nie setki reklam.
    Dlaczego użytkownik miałby kliknąć akurat w Twoją? Odpowiedzią jest między innymi profesjonalna grafika.

    Zatem, jeśli zależy Ci na jak najlepszych efektach Twojej kampanii, powinieneś zainwestować w odpowiedni projekt graficzny. Podwyższy to CTR (ang. click trough rate), co bezpośrednio przełoży się na wyższą sprzedaż. Za dobry CTR można uznać ten powyżej 5%. Czy Twoje kampanie się do tego zaliczają?

    3. Strony internetowe.

    To, że strona internetowa to wizytówka Twojej firmy, zapewne wiesz. Natomiast, czy jesteś świadomy, jak projektowanie graficzne wpływa na jej efekty?

    Oprawa graficzna ściśle oddziałuje na poziom zaufania. Gdy ktoś wejdzie na stronę, która wygląda jak ta z początku lat 2000 – nie stwarza to dobrego przeświadczenia o tej firmie.
    Taka strona również nie zachęca to płatności na niej – budzi obawy o bezpieczeństwo wpisywanych danych.

    14% klientów wybiera sklep ze względu na jego oprawę graficzną. Z tego względu strona www powinna w miarę możliwości, wyglądać nowocześnie i profesjonalnie – tak, by było widać, że została stworzona przez osobę związaną z projektowaniem.

    Ważna jest również sama optymalizacja grafik. Dla grafików w tym przypadku wyzwaniem jest waga użytych projektów. Im więcej ważą grafiki, tym dłużej strona będzie się wczytywać. To bezpośrednio wpływa na dalszą ilość konwersji, ponieważ gdy strona wczytuje się długo (czyli powyżej 4-5 sekund), mnóstwo użytkowników po prostu z niej wyjdzie.

    Odpowiednie grafiki to również lepsza prezentacja produktów/usług i co za tym idzie, większa sprzedaż. Jak w łatwy sposób podnieść atrakcyjność oferty? Poprzez profesjonalny projekt graficzny. Osoba, która zna się na zawodzie, będzie potrafiła podkreślić kluczowe cechy i pokazać produkt/usługę z jak najlepszej strony, co tylko zachęci potencjalnych klientów do zakupu.

    4. Kampanie typu outdoor.

    Projektowanie graficzne nie ogranicza się wyłącznie do działań online. W swojej ofercie posiadamy również wiele pozycji offline, takich jak ulotki, oferty, wizytówki, bannery, czy dedykowane akcesoria. W ostatnim przypadku projektować można praktycznie wszystko – od ubrań z logo firmy, przez naklejki, długopisy, billboardy, czy materiały do wystawy.

    W przypadku tego typu projektów, szczególnie ważne jest, by w briefie zawrzeć informacje, jak ilość stron/ilustracji, wytyczne odnośnie kompozycji (rozkładu treści) i dodanie informacji o konieczności druku.

    Specjalność projektów do druku polega na tym, że często trzeba przewidzieć dodatkowe utrudnienia/specyfikacje. Takie, jak choćby miejsce na bannerach do ich późniejszego montażu, czy zgięcia ulotek i logo na konkretnych produktach.

    Pierwsze kroki projektowania graficznego z agencją interaktywną.

    Początek współpracy rozpoczyna się w Twojej głowie – to tam rodzi się koncepcja na projekt graficzny, są analizowane możliwości oraz potrzeby. Te pierwsze myśli i pomysły, spisane w dokumencie tekstowym, mogą służyć jako przyszły brief. Najprościej tłumacząc jest to opis grafiki, którą potrzebujesz.

    By podsumować powyższe przemyślenia, możesz szukać inspiracji w internecie. Wszelkie przykłady kompozycji/grafiki, którą chciałbyś zrealizować, będą bardzo przydatne. Skróci to czas trwania uzgadniania szczegółów oraz znacznie pomoże agencji spełnić wszelkie oczekiwania.

    Jeśli jednak potrzebujesz wsparcia w wypracowaniu koncepcji i szczegółów projektu, na przykład typografii, możesz skontaktować się, w celu umówienia na wspólne warsztaty. Podczas takiego spotkania, masz możliwość porozmawiać bezpośrednio z grafikiem, który doradzi najlepsze rozwiązanie i podzieli się swoją wiedzą.

    Opcja warsztatów jest szczególnie przydatna dla osoby bez doświadczenia w projektach graficznych. Dzięki niej, wspólnymi siłami, przygotowanie koncepcji i briefu nie będzie stanowić większej przeszkody, a agencja od razu będzie mogła przejść do działania. Jeśli jednak preferujesz samodzielnie przygotować wszelkie wytyczne, jest to jak najbardziej w porządku.

    Następnym krokiem jest już sam kontakt z agencją. Możesz to oczywiście zrobić bez wychodzenia z domu, poprzez napisanie maila, ze szczegółami projektu, bądź przez kontakt telefoniczny. Po tym, zostaniesz zaproszony na krótkie spotkanie online. Poznasz wtedy zasady współpracy oraz uzgodnione zostaną ostatnie szczegóły. Ostatnim krokiem jest już skorzystanie przez agencję z umiejętności grafików, w celu stworzenia profesjonalnego projektu graficznego.

    Na co zwrócić uwagę podczas projektowania graficznego?

    Przede wszystkim, należy pamiętać o pasującej identyfikacji wizualnej projektu do brandu Twojej firmy. Brak spójności to jeden z najczęstszych błędów w grafice projektowej.

    Prosty przykład. Użytkownik klika w zieloną reklamę firmy X, aby przejść na dedykowany landing page pod zapis do newslettera, który jest czerwono-pomarańczowy. Pierwsze, co pomyśli taki użytkownik, to, że został źle przekierowany. Oprócz dziwienia i niekoniecznie pozytywnego zaskoczenia, pojawi się dysonans i brak zaufania. Czy chcesz, aby Twoi potencjalni klienci też tego doświadczyli?

    W projektowaniu graficznym ważne jest również uwzględnienie celów biznesowych.
    Gotowe projekty, to nie tylko ozdoba (na przykład na social media), a integralna część Twojego marketingu. Projektanci graficzni, powinni zawrzeć odpowiednie informacje i treści, które posłużą do realizacji głównych celów, na przykład powiększania bazy mailingowej.

    Podsumowanie.

    Czy inwestycja w projektowanie graficzne jest opłacalna? Naszym zdaniem, zdecydowanie tak.
    Dzięki szerokiemu spektrum zastosowań oraz wielu benefitom, jest to jedna z tych rzeczy, która stosunkowo niskim kosztem, pozwoli rozwinąć Twój biznes.

    Do rozpoczęcia współpracy z naszą agencją wystarczy, że zostawisz nam swoje dane kontaktowe – lub samodzielnie się z nami skontaktujesz. Przez dalszą część procesu, przeprowadzimy Cię sami.

    Nestry
    5.0
    Na podstawie 11 opinii
    powered by Google
    js_loader