W ramach współpracy z Nestry tworzymy liczne projekty digitalowe, w tym rozbudowane witryny internetowe, landing pages, mailingi czy sesje fotograficzne do kreacji online. Realizacje prezentują najwyższy poziom – rozwiązania są kreatywne i co najważniejsze uwzględniają cele i uwarunkowania biznesowe. Poza tym zadania są zawsze realizowane na czas, co dla każdego marketera jest nieocenioną zaletą. Warto podkreślić świetne przygotowanie merytoryczne konsultantów Nestry, znajomość narzędzi digitalowych i kompleksowe podejście do zlecanych zadań. Polecam!Witold Wolny
Marketing dla e-Commerce
E-Commerce zajmujemy się od lat. Specjalizujemy się w dostarczaniu dla branży e-commerce rozwiązań z zakresu marketingu online, content marketingu, software, utrzymania i serwisu stron i sklepów internetowych. Nasze rozwiązania pomagają rozwijać liczne sklepy skupiające się na sprzedaży produktów online.
Projektujemy i wdrażamy sklepy internetowe, świadczymy kompleksowe usługi Performance Marketingowe takiej jak kampanie Facebook Ads, Google Ads, LinkedInAds czy TikTok Ads. Tworzymy interesujący i sprzedażowy content zarówno na strony sklepów jak i do social media. Poznaj naszą ofertę skierowaną do e-commerce.
Digital, Social Media & Print
Projektowanie graficzne
Dla właścicieli sklepu internetowego dostarczamy usługi związane z projektowaniem graficznym zarówno na potrzeby digitalu, jak i druku. Tworzymy autorskie i profesjonalne grafiki do social media, grafiki do kampanii sprzedażowych Google Display Network, Landing Page, mailingi. Do druku przygotujemy dla Twojego e-commerce citylighty, billboardy, materiały firmowe, plakaty, standy i wiele więcej.
UX/UI
Projektowanie sklepów online
Nasz studio graficzne przygotuje dla Twojego e-sklepu zupełnie nową szatę graficzną. Specjalizujemy się w rozwiązaniach użytecznych, to znaczy takich, które ułatwiają realizację celów zarówno Twojego biznesu jak i userów (UX/UI).
Stawiamy zatem na sklepy, które będą sprzedawały więcej dzięki zgodności z najwyższymi standardami UX/UI. Dzięki latom doświadczenia wiemy jakie rozwiązania się sprawdzają, a jednocześnie dostosowujemy je do wymagań biznesu klienta.
Rozpoczynamy od warsztatu zespołu Nestry i Klienta. Poznajemy oczekiwania, konsumenta finalnego, opracowujemy plan działania (roadmapę projektu). Wspólnie z zespołem klienta przechodzimy pełen proces projektowania, wynikiem którego jest produkt na wysokim poziomie użyteczności, stworzony z myślą o SEO, zakupach desktop i mobilnych oraz na najwyższym poziomie technologicznym.
Development
Wdrażanie sklepów online
Zaprojektowane przez nas sklepy tworzymy w oparciu o system CMS WordPress oraz komponent WooCommerce. Największą uwagę zwracamy na prędkość ładowania się witryny, dostosowanie do urządzeń mobilnych, wysoką jakość kodu, dostosowanie sklepu pod kątem SEO oraz bezpieczeństwo rozwiązania.
W ramach wdrożenia przeprowadzamy migracje danych, integrację z dostawcami usług komplementarnych w tym do obsługi przesyłek, płatności w internecie czy systemy księgowe.
Performance Marketing
Kampanie online
Wszystkie sklepy internetowe aby sprzedawać potrzebują promocji. Agencja Interaktywna Nestry specjalizuje się w prowadzeniu Kampanii Performance Marketingowych. Specjaliście Nestry dla naszych klientów świadczą usługi w zakresie Facebook Ads, Google Ads, TikTok Ads, Linkedin Ads oraz Youtube i Instagram Ads.
Oferowany przez nas model rozliczeń jest zawsze dostosowany do sytuacji klienta i uwzględnia poziom jego marży na produktach i usługach, a także model biznesowy danego e-commerce.
SEO
Pozycjonowanie (SEO)
Chcesz zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarkach internetowych za pomocą SEO? Prowadzimy działania zwiększające Twoją pozycję w Google przy jednoczesnym budowaniu wizerunku eksperta za pomocą content marketingu, Brand Bloggingu, działań optymalizacyjnych on site, artykułów sponsorowanych, optymalizacji technicznej i UX stron internetowych oraz sklepów online.
Ponadto przeprowadzimy audyt SEO, Techniczne oraz UX. Integrujemy z niezbędną analityką Google oraz Google Search Console.
Support
Support sklepu online
Pomożemy Ci prowadzić i rozwijać Twój e-commerce! W naszej ofercie znajdziesz usługi utrzymania swojego sklepu internetowego, aktualizacji wtyczek czy naprawy występujących w nim błędów.
W razie potrzeby dodamy nowe funkcjonalności, integracje, wtyczki czy przeszkolimy pracowników z obsługi sklepu. Stworzymy opisy kategorii, opisy produktów, zajmiemy się technicznym aspektem SEO.
Zintegrujemy Twój sklep internetowy oparty o WooCommerce z Allegro, InPostem, wFirmą, inFaktem, DHL i wieloma innymi dostawcami Twojego e-sklepu.
Marketing Automation
Automatyzacja e-Commerce
Odzyskujemy koszyki, podtrzymujemy kontakt i rozwijamy Twoją sprzedaż dzięki automatyzacji w WooCommerce!
Dla Twojego sklepu opracujemy i stworzymy najbardziej efektywne scenariusze automatyzacji, dzięki którym nie tylko odzyskasz utracone koszyki, ale również zwiększysz lojalność swoich klientów, podtrzymasz zainteresowanie produktami oraz zbudujesz świadomości marki.
Content Marketing
Content marketing
Twój sklep internetowy potrzebuje chwytliwych, kreatywnych i sprzedażowych tekstów marketingowych? Nasi specjaliści zajmujący się content marketingiem stworzą dla Twojego biznesu opisy produktów, teksty na bloga, teksty na stronę oraz social media.
Nasze teksty tworzone są przy pomocy najnowocześniejszych aplikacji wspierających optymalizację Contentu pod SEO, jednocześnie wykorzystujemy nasze doświadczenie branżowe, copywriterskie aby tworzyć kreatywne i merytoryczne teksty wysokiej jakości.
Social Media
Media społecznościowe
Pomożemy osiągnąć Twoje cele w social mediach tak by budowanie świadomości marki w umysłach potencjalnego klienta było znacznie prostsze. Decydując się na współpracę z nami otrzymujesz pełen pakiet usług w jednej skonsolidowanej cenie.
Przeprowadzamy audyt działań marketingowych w Twoich Mediach społecznościowych, przed startem przygotowana zostanie strategia content marketingowa oraz komunikacji, przygotujemy niezbędne grafiki oraz poprowadzimy kampanie sprzedażową.
Portfolio
Zobacz nasze realizacje
Czym jest marketing dla e-commerce?
Marketing dla e-Commerce
Posiadasz już e sklep, ale brakuje w nim ruchu?
W świecie e-commerce marketing internetowy, jak na przykład pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania, jest absolutną podstawą. Są to czynności, mające na celu zwiększenie sprzedaży i pozyskanie nowych klientów. Jak zacząć zatem działania marketingowe?
Analiza
W sklepie internetowym, jak i w każdym innym biznesie, przed podjęciem ważnych decyzji, należy przeprowadzić dokładną analizę. Spójrzmy ze szczególną uwagą na potencjalnych klientów, skontrolujmy naszą stronę internetową i sprawdźmy konkurencję, w tym również na mediach społecznościowych. Dzięki temu zbierzemy cenne informacje, które pomogą nam na przykład wybrać odpowiedni kanał dotarcia do klientów. Dokładnie przeanalizujmy również dany produkt, który chcemy docelowo sprzedawać.
Strategia marketingowa
Sprzedawcy internetowi często zapominają w swoich działaniach o planowaniu. To błąd. Posiadanie z góry opracowanych celów, jak na przykład zwiększenie ruchu o 100% na stronie sklepu, jest niezwykle istotne. Jednak sam cel, to za mało. Należy do tego dodać konkretne metody do osiągnięcia go. Content marketing, e mail marketing, a może działania typu kampanii performance? Jest to kwestia analizy grupy docelowej oraz samego sklepu internetowego, którą miejmy nadzieję, mamy już za sobą na tym etapie.
Zarówno wykonanie analizy jak i strategii możesz zlecić wykwalifikowanej agencji.
Wśród wielu działań marketingowych dobiorą odpowiednie do Twojego sklepu i całego biznesu, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty.
Działania marketingowe
Gdy mamy już gotowy plan, czas zacząć proces tworzenia. Wybór padł na zwiększenie ruchu poprzez działania content marketingowe? Świetnie, dobry wybór. Teraz zostaje zastanowić się, czy marketing treści robimy samodzielnie, czy zlecamy to zewnętrznej firmie, która ma w tym doświadczenie i współpracowała z większymi sklepami.
Jest to moment, w którym wielu przedsiębiorców z pewną dozą niepewności robi rozeznanie po rynku agencji marketingowych. Z jednej strony chcą jak najszybciej zacząć działać, ale w ich głowach pojawiają się obiekcje…
- Czy na pewno content marketing przyniesie zamierzone efekty i podjąłem dobry wybór?
- Czy ta agencja jest odpowiednia i mają doświadczenie w obsłudze mediów społecznościowych?
Na te i inne pytania najlepiej, by odpowiedziała samo przedsiębiorstwo, z którym chcemy podjąć współpracę. Taka krótka rozmowa jest całkowicie bezpłatna, z tego względu czemu by z niej nie skorzystać, skoro może to znacząco pomóc Twojej firmie?
Słuchając opinii doświadczonych ludzi, którzy wcześniej mieli styczność z daną odnogą marketingu, która nas interesuje (jak choćby content marketing), możemy naprawdę dużo się dowiedzieć i dzięki temu podjąć lepszą decyzję w kwestii naszego sklepu internetowego.
Trzeba również pamiętać o koszcie alternatywnym. Gdy nie zlecimy działań content marketingowych i będziemy je samodzielnie wykonywać, kosztuje to nasz czas. Czas, w którym moglibyśmy skupić się na nowych produktach, czy rozwoju firmy na wielorakich płaszczyznach.
Analiza wyników i planowanie rozwoju
Gdy podjęliśmy już działanie, jak choćby wyżej wspomniany marketing treści w mediach społecznościowych, należy regularnie analizować efekty. Warto sprawdzać KPI (ang. Key Performance Indicators), które świadczą o jakości naszej pracy. Są to kluczowe wskaźniki, które pomagają nam zweryfikować osiągnięcie wcześniej zamierzonego celu. Podczas współpracy z agencją, możemy oczekiwać od niej, aby przedstawiała nam osiągnięte efekty w ramach cyklicznych podsumowań. Takie zachowanie to wyróżnik najlepszych agencji.
Branża e-commerce zmienia się bardzo dynamicznie. Wymusza to zmiany, również i w naszym sklepie internetowym. Tradycyjny marketing często to za mało i trzeba sięgać po bardziej kreatywne rozwiązania, pokroju pozycjonowania na specyficzne słowa kluczowe. Trzeba być gotowym na podjęcie nowatorskich działań i nadążaniem za tempem rozwoju branży.
Jest to zadanie trudne, lecz zdecydowanie łatwiejsze, gdy współpracujemy z wykwalifikowaną agencją. Szczególnie taką, której pozostałe usługi wpisują się w nasz plan rozwoju.
Jeśli potrzebujesz wsparcia w marketingu dla e-commerce skontaktuj się z nami, a my doradzimy Ci najlepsze rozwiązanie.