Kampanie reklamowe
Performance marketing
Jedną z najważniejszych usług, jakich świadczy nasza firma, jest Performance Marketing, szerzej znamy jako Kampanie Reklamowe PPC lub Kampanie reklamowe Google Ads / Facebook Ads.
Klient decydujący się na tego typu reklamy w sieci może liczyć na wiele korzyści: łatwe dotarcie do klienta, szybki zwrot z inwestycji w porównaniu do innych typów kampanii reklamowych, niska bariera wejścia, bardzo duże ilości interesujących i angażujących formatów reklamowych.
Warto pamiętać jednak, że mimo wielu zalet, jakie dla marki niosą tego typu reklamy, mają one też swoje wady. Dwiema największymi są przede wszystkim koszty wejścia w przypadku małych przedsiębiorstw.
Inną kwestią jest czas zwrotu z inwestycji w przypadku niektórych, bardziej skomplikowanych, drogich produktów o niskiej lub wyspecjalizowanej grupie odbiorców. Czas od momentu startu do momentu, kiedy kampania reklamowa zaczyna się zwracać, zależy właśnie od tego, z jakim produktem mamy do czynienia, na jaką reklamę klient finalnie się zdecyduje, jak wyspecjalizowany to produkt, historii sprzedaży w sklepie online za pomocą kampanii (co pozwala znacznie szybciej optymalizować kampanie pod kątem sprzedaży) i wielu innych czynników.
Jednak w dłuższej perspektywie czasu zalety znacznie przewyższają wady i dziś na rynku już większość firm wykorzystuje reklamy PPC. Decyzja o współpracy zawsze kończy się w sposób korzystny dla naszego klienta, a dzięki stworzonemu z myślą o e-commerce modelowi rozliczeń również nam jako agencji zależy na jak największych efektach kampanii.