Reklama na Facebooku
Zalety reklamy Facebook Ads
Jedną z głównych zalet jest fakt, że konto na Facebooku posiada aż 22 miliony Polaków – zarówno konsumentów, jak i właścicieli biznesów oraz managerów. Co ciekawe, ich liczba stale rośnie nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Dlaczego jeszcze warto zainwestować w reklamę na Facebooku?
Precyzyjne targetowanie na podstawie zachowań, zainteresowań, lokalizacji, danych demograficznych pozwoli nam dotrzeć do odpowiednio sprecyzowanej grupy odbiorców. Co ważne, wyświetlanie reklam ma miejsce nie tylko na Facebooku, ale również na Instagramie, Aplikacji Mobilnej czy w Audience Network.
Facebook Ads pozwala na wykorzystanie ogromnej liczby formatów reklamowych, przeprowadzanie testów, tworzenie kampanii z celami na polubienia strony, dołączanie do wydarzenia, pobranie aplikacji, pozyskiwanie leadów za pomocą formularzy kontaktowych w Facebooku czy kampanie remarketingowe kierowane do użytkowników, którzy odwiedzili Twój sklep internetowy.