fbpx
Kategoria: Strategia
Zmieniamy się w e-commerce booster!

Zmieniamy się w e-commerce booster!

W pierwszym kwartale 2022 roku, postawiliśmy na spore zmiany, nie tylko w sferze wizualnej, ale również filozofii biznesowej. Od teraz największym priorytetem jest e-commerce, a w szczególności WooCommerce.

Poprzednie loog Nestry, przed rebrandingiem oraz nowe, po wprowadzeniu zmian w filozofii firmy

Rynek e-commerce stale rośnie, a udział CMS WordPress z rozszerzeniem WooCommerce w tym sektorze nie maleje i stanowi obecnie ponad 30%.

Wykorzystując nie tylko potencjał grupy kapitałowej, do której należymy, ale również szybki rozwój rynku, postanowiliśmy skupić się wyłącznie na obsłudze przedsiębiorstw z branży e-commerce, a w szczególności sklepów opartych o WooCommerce.

Odzwierciedleniem tego podejścia jest nowa filozofia firmy skondensowana w opracowanym na potrzeby rebrandingu, nowym claimie: “We are e-Commerce booster”.

Nowa filozofia, a co za tym idzie oferta firmy, skupia się wokół WooCommerce. Firmy z sektora e-handlu korzystając z naszej oferty, będą mogły liczyć na wsparcie w zakresie optymalizacji e-sklepów pod kątem sprzedaży, usability, optymalizację kampanii online czy contentu.

Ponadto, zdecydowaliśmy się na wsparcie społeczności WordPress w Polsce, dołączając do grona partnerów WordCamp Polska.

Zmiany objęły również sferę wizualną komunikacji. Aby jaśniej podkreślić wartości i ofertę naszej firmy, zrezygnowaliśmy z wielobarwnej “rakiety” w logotypie na rzecz znaku prostszego w formie, nawiązujego do popularnych w świecie e-commerce i social mediów symboli tj. powiadomienia, chmurki chatu oraz koszyka zakupowego.

Zrezygnowaliśmy również z wielu kolorów i w komunikacji postawiliśmy na soczysty fiolet, magentę oraz miętę. Zmianie uległ również tone of voice marki, od teraz komunikującego się bezpośrednio z e-commerce z licznymi treściami edukacyjnymi i eksperckimi, które będą serwowane na naszym fanpage. Stworzona została nowa strona internetowa oraz materiały drukowane.

Materiały agencji interaktywnej Nestry po dokonaniu rebrandingu

Za nową szatę graficzną agencji odpowiada Daniel Włodarczyk, Lead Designer w Nestry.

5/5 - (3 ocen)

Autor wpisu:

Jakub Łączny

Project Manager

Szalenie zmotywowany i nastawiony na realizacje celów biznesowych. Zawsze szukam sposobu, by zwiększyć szanse biznesowe naszych klientów.

Zmieniamy się w e-commerce booster!Wróć do bazy wiedzy
5/5 - (3 ocen)

Baza wiedzy

Wpisy, które mogą Cię zainteresować

  • Kategoria: Social Media
    Social media i sukces w e-commerce. 5 sposobów na wzrost sprzedaży.

    Social media i sukces w e-commerce. 5 sposobów na wzrost sprzedaży.

    Czytaj dalejSocial media i sukces w e-commerce. 5 sposobów na wzrost sprzedaży.
  • Kategoria: eCommerce
    5 prostych sposobów na poprawienie sprzedaży w sklepie

    5 prostych sposobów na poprawienie sprzedaży w sklepie

    Czytaj dalej5 prostych sposobów na poprawienie sprzedaży w sklepie
  • Kategoria: Biznes
    Co to jest WCAG?

    Co to jest WCAG?

    Czytaj dalejCo to jest WCAG?
Nestry
5.0
Na podstawie 11 opinii
powered by Google
js_loader