W pierwszym kwartale 2022 roku, postawiliśmy na spore zmiany, nie tylko w sferze wizualnej, ale również filozofii biznesowej. Od teraz największym priorytetem jest e-commerce, a w szczególności WooCommerce.

Rynek e-commerce stale rośnie, a udział CMS WordPress z rozszerzeniem WooCommerce w tym sektorze nie maleje i stanowi obecnie ponad 30%.
Wykorzystując nie tylko potencjał grupy kapitałowej, do której należymy, ale również szybki rozwój rynku, postanowiliśmy skupić się wyłącznie na obsłudze przedsiębiorstw z branży e-commerce, a w szczególności sklepów opartych o WooCommerce.
Odzwierciedleniem tego podejścia jest nowa filozofia firmy skondensowana w opracowanym na potrzeby rebrandingu, nowym claimie: “We are e-Commerce booster”.
Nowa filozofia, a co za tym idzie oferta firmy, skupia się wokół WooCommerce. Firmy z sektora e-handlu korzystając z naszej oferty, będą mogły liczyć na wsparcie w zakresie optymalizacji e-sklepów pod kątem sprzedaży, usability, optymalizację kampanii online czy contentu.
Ponadto, zdecydowaliśmy się na wsparcie społeczności WordPress w Polsce, dołączając do grona partnerów WordCamp Polska.
Zmiany objęły również sferę wizualną komunikacji. Aby jaśniej podkreślić wartości i ofertę naszej firmy, zrezygnowaliśmy z wielobarwnej “rakiety” w logotypie na rzecz znaku prostszego w formie, nawiązujego do popularnych w świecie e-commerce i social mediów symboli tj. powiadomienia, chmurki chatu oraz koszyka zakupowego.
Zrezygnowaliśmy również z wielu kolorów i w komunikacji postawiliśmy na soczysty fiolet, magentę oraz miętę. Zmianie uległ również tone of voice marki, od teraz komunikującego się bezpośrednio z e-commerce z licznymi treściami edukacyjnymi i eksperckimi, które będą serwowane na naszym fanpage. Stworzona została nowa strona internetowa oraz materiały drukowane.

Za nową szatę graficzną agencji odpowiada Daniel Włodarczyk, Lead Designer w Nestry.