• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Nestry Agencja Interaktywna & Social Media 🥇 | Warszawa | UX | Design

Nestry Agencja Interaktywna & Social Media 🥇 | Warszawa | UX | Design

Agencja Interaktywna Warszawa

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Nasze Usługi
    • Usługi dla E-Commerce
    • Projektowanie graficzne Warszawa
    • Agencja Social Media & Content Marketing
    • Animacja Reklamowe
    • Web Development
    • Kreacja, Branding, Visual Identity
    • Digital Consulting & Strategy
    • Copywriting
  • O nas
  • Realizacje
  • Klienci
  • Baza Wiedzy
  • Kontakt

Profesjonalny packshot to pierwszy krok do sukcesu w e-commerce.

Jesteś tutaj:Strona główna / Poradnik Marketera / Profesjonalny packshot to pierwszy krok do sukcesu w e-commerce.
Odwiedziny: 609

Jeśli posiadasz sklep internetowy, fotografia produktowa powinna znaleźć się na Twoim celowniku.  Dlaczego? W 2017 roku rynek e-commerce w Polsce był wart od 36 do 40 miliardów złotych. Według raportu Gemius Polacy najczęściej kupowali odzież, dodatki, akcesoria, książki, płyty oraz filmy. W 2018 specjaliści prognozują dalszy wzrost. Jak profesjonalne zdjęcia produktowe (tzw. packshot) mogą wpłynąć na sprzedaż Twoich produktów? Dowiesz się z poniższego artykułu.

Spis treści Ukryj
Dane o e-commerce robią wrażenie
Packshot warty więcej niż tysiąc słów
Klient ogląda produkt z każdej strony
Wyróżnij się na tle konkurencji
Packshot – inwestycja warta swej ceny
Fotografia produktowa packshot suplementy diety (1)

Dane o e-commerce robią wrażenie

Jak wynika z badania „E-commerce w Polsce 2017” w roku ubiegłym aż 54 proc. polskich internautów kupowało online. To daje około 15 milionów użytkowników, dla porównania w 2016 było to 50%. Najsilniejszym czynnikiem zachęcającym do zakupów przez internet jest ich całodobowa dostępność (82%). Dodatkowo zakupy online są postrzegane jako nieskomplikowane (41%) i wygodne (44%), ale także tańsze (33%) i zajmujące mniej czasu (39%) niż te w sklepach tradycyjnych. Warto też zwrócić uwagę na to, że perspektyw są bardzo optymistyczne. Szacowana wartość polskiego rynku handlu online może wzrosnąć nawet o 23% w 2018 roku i pozwoli przekroczyć barierę 50 miliardów złotych. W 2020 ma to być nawet 70 miliardów. To dowód na to, że warto walczyć o swój kawałek tortu!

Dowiedz się więcej naszej usłudze: Tworzenie stron internetowych

Packshot warty więcej niż tysiąc słów

Dzięki profesjonalnym packshotom nie tylko pokażesz swoje produkty z każdej strony, ale również stworzysz unikalny charakter sklepu, zwiększysz jego atrakcyjność, skierujesz go do odpowiedniej grupy odbiorców, a nawet zmniejszysz koszty obsługi i reklamacji (dokładne zdjęcia sprawią, że będzie pojawiało się mniej pytań i zwrotów). W dobie świetnych aparatów w telefonach, wielu uważa że wystarczy zdjęcie zrobione telefonem. Nic bardziej mylnego. Czasy małych, niedokładnych i nieestetycznych zdjęć minęły.  Klient pragnie, obejrzeć produkt dokładnie zanim go „włoży do koszyka”, jeśli nie zrobi tego na Twojej stronie… zrobi to gdzieś indziej. Najnowszy raport Gemius „E-Commerce w Polsce 2019” wskazuje, że aż 21% kupujących online wskazuje, że podejmuje decyzje zakupową w oparciu o lepszej jakości zdjęcia. To pokazuje dlaczego warto inwestować w profesjonalnego fotografa i packshoty produktów.

Dowiedz się więcej naszej usłudze: Fotografia produktowa dla firm

Klient ogląda produkt z każdej strony

Statystyki z drugiego akapitu wskazują, że istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że sam również dokonywałeś zakupów online. Jeśli tak, na pewno chciałeś móc obejrzeć produkt z każdej strony, zobaczyć detale czy wykończenie. Jeśli tak, fotografia produktowa jest dla Ciebie. Im mniej zdjęć, im mniej pokażesz, im zdjęcia niższej jakości tym mniejsze szanse na finalną sprzedaż. Jestem pewien, że jeśli zobaczysz zdjęcia kiepskiej jakości zrobione na tle kafelków podłogowych mniej chętnie zdecydujesz się na zakup, niż gdybyś zobaczył zdjęcie na białym tle, w dużej rozdzielczości, pięknie doświetlone i z dbałością o dokładne odwzorowanie produktu.

Wyróżnij się na tle konkurencji

Profesjonalny packshot to jedno. Drugie to zdjęcia sesyjne (np. w przypadku odzieży), pokazujące produkt będący w użyciu. Profesjonalne i zachwycające fotografie produktowe, potrafią stworzyć magnetyczną otoczkę wizualną Twoich produktów i marki, pozwalającą pokazać czym jest Twoja marka, do kogo jest kierowana, nadać jej dynamikę, życie, przekazać jej wartości i budować społeczność. A więc nie tylko sprzedaż, ale również w grę wchodzi aspekt wizerunkowy.

Packshot – inwestycja warta swej ceny

Profesjonalne zdjęcia produktów to nie rzadko większa inwestycja. Zakup własnego sprzętu jest drogi, a nauka czasochłonna. Dlatego warto rozważyć zatrudnienie profesjonalisty, który przyjedzie do Twojej firmy i na miejscu dokona zdjęć wszystkich produktów zgodnie z Twoimi wytycznymi oraz sztuką. Zdjęcia możesz wykorzystywać nie tylko na WWW, ale również w katalogach, ulotkach czy social mediach. Nasz dział fotografii produktowej nie tylko przygotowuje odpowiednie zdjęcia, zajmuje się postprodukcją, ale również doradzi jak się wyróżnić na tle konkurencji i wskaże co powinniśmy na zdjęciach pokazać. Im większy wolumen zamówień tym uzyskasz korzystniejszą cenę.

5 / 5 ( 8 votes )

Masz dodatkowe pytania?

Napisz do nas o swoim wyzwaniu, pomyśle lub oczekiwaniach. W naszej Agencji Interaktywnej zajmiemy się Twoim zgłoszeniem najszybciej jak to możliwe, zaproponoujem rozwiązania i odpowiemy na pytania.

Skontaktuj się z nami

Footer

Kontakt

Nestry Agencja Interaktywna
Nestry sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 151/10
02-326 Warszawa
Get directions
+48 735 068 543
kontakt@nestry.pl

Menu

  • O nas
  • Baza Wiedzy
  • FAQ
  • Usługi dla E-Commerce
  • Praca
  • Polityka Prywatności
  • Polityka Cookies

Social Media

Co u nas?

  • Email
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Phone
  • YouTube

Jesteśmy częścią grupy Inspire Labs

Prawo autorskie Ⓒ 2019 - Agencja Interaktywna Nestry - Warszawa