Żeby osiągnąć sukces online, musisz zbudować solidne fundamenty. Takimi fundamentami jest odpowiednia strategia wzrostu (Online Growth Strategy). Pomożemy Ci opracować ścieżkę rozwoju Twojej firmy, nie tylko w środowisku online, ale również na wielu poziomach komunikacji marki offline.
Kreujemy strategie, budujemy ścieżki klienta, programy lojalnościowe oraz strategię komunikacji marki w social mediach.
Dlaczego warto?
W XXI wieku klient styka się z marką na bardzo wielu płaszczyznach zarówno online, jak i offline. Dlatego zintegrowana komunikacja wielokanałowa jest koniecznym elementem do realizacji celów biznesowych przedsiębiorstwa. Transformacja i rozwój biznesu w digitalu wymaga zrozumienia i dostrzeżenia możliwości, jakie daje nam nowoczesny digital marketing oraz tego, jak może nam pomóc w multiplikacji sprzedaży.
Co roku nakłady w Polsce firmy wydają na marketing online ponad 3 miliardy złotych. Wydatki te rosną z roku na rok i w 2019 po raz pierwszy w historii były wyższe niż wydatki na reklamę telewizyjną. Dzieje się tak dlatego, że dzięki danym na temat sprzedaży, najbardziej efektywnych kanałów czy grup docelowych, jakie oferuje digital, w bardzo łatwy sposób można zarządzać tym kanałem sprzedaży. Mierzalność nakładów i zwrotu z inwestycji dostrzegają przede wszystkim właściciele firm i marketingowcy.
Kompetencje
- Digital Transformation Strategy
- E-Commerce Strategy
- Loyalty programs
- Customer Journey
- Brand Design
- Aktywacja marki w serwisach społecznościowych
Dlaczego my?
Dzięki możliwościom, jakie daje nam analityka internetowa, jesteśmy w stanie mierzyć oraz optymalizować działania online. Znaczne ilości danych pozwalają nam na dokładne profilowanie grup docelowych i tworzenie dla nich spersonalizowanych kanałów komunikacji i punktów styku z marką.
Nasza praca polega na ciągłym badaniu i rozwoju produktu, w taki sposób, który będzie realizował kluczowe parametry z punktu widzenia strategii biznesu klienta. Pozwala to nam w efektywny sposób zarządzać wielopłaszczyznową komunikacją marki, poznać konsumenta i dotrzeć do niego z optymalną ofertą oraz przedstawić plany dynamicznego rozwoju firmy.
Jak działamy?
- Idea – tworzymy nieszablonowy koncept
- Analityka – dokonujemy analizy grup docelowych
- Strategia – tworzymy strategię wzrostu biznesu
- Kreacja – tworzymy materiały
- Realizacja – wdrażamy strategię w życie
- Promocja – rozpoczynamy kampanie marketingowe
- Analityka – analizujemy wyniki
- Optymalizacja – optymalizujemy kampanię i komunikację