Kogo Szukamy?
Szukamy człowieka pełnego energii, pasji oraz chęci do pracy i rozwoju. Odważnego w podejmowaniu decyzji. Kierującego się zdrowym rozsądkiem, zrozumieniem potrzeb biznesowych agencji i klienta. Innymi słowy kogoś, z kim da się po ludzku dogadać. Człowieka kreatywnego, uśmiechniętego z lekkim piórem i dobrym żartem (doceniamy czarny humor)! Osoby, która chętnie współpracuje, jest komunikatywna i dzieli się wiedzą. Zajawkowicza i geeka zatraconego w social mediach. Człowieka, u którego zdanie „nie da się” wywołuje drgawki. Człowieka lubiącego kraftowe piwo, planszówki i gokarty.
Dlaczego Szukamy?
Rozszerzamy działalność o obsługę kanałów social media. W związku z tym poszukujemy człowieka, który położy kamień węgielny pod tę działkę i efektywnie rozszerzy kompetencje spółki z czasem (w miarę rozwoju biznesu i pracownika) stając się głównym motorem napędowym tej części naszego biznesu.
Co zyskujesz?
- Możliwości uczestnictwa w wybranych szkoleniach
- 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu
- Dalszy rozwój w strukturach firmy
- Fajną atmosferę w biurze
- Ciekawe wyjazdy integracyjne
- Realny wpływ na kształt firmy i konstrukcję biznesu
- Pracę przy ciekawych projektach (np. festiwale muzyczne, IT)
Czego oczekujemy?
- Minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w prowadzenie kanałów social media
- Znajomości systemów reklamowych Facebook oraz LinkedIn
- Doświadczenie w tworzeniu strategi komunikacji marki
- Asertywność, samodzielność, skrupulatność, dokładność, terminowość i inne „ość”.
- Wiedza o analityce internetowej w tym obsługa Google Analytics
- Niestandardowe, niekonwencjonalne pomysły
- Znajomość zasad języka polskiego
- Chęć do nauki, rozwoju i dzielenia się wiedzą.
Mile widziane
- Znajomość branży e-commerce, IT, eventowej.
- Miłość do WordPressa, Ekologii i psów.
- Umiejętność tworzenia kampanii Google Ads
- Znajomość innych systemów reklamowych: Twitter Ads, Pinterest Ads, Snapchat Ads, TikTok Ads;
- Podstawowa obsługa Adobe Photoshop
- Umiejętność tworzenia wartościowego contentu na bloga
Czym się będziesz zajmować
- Prowadzenie fanpage klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych (Facebook, LinedIn, Instagram)
- Tworzenie media planów
- Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii social mediowych
- Współtworzenie strategii komunikacji marek i zarządzanie wizerunkiem w mediach
- Wspieranie zespołu w innych działaniach z zakresu e-marketingu