KLIENT:
PROTOFAN to znana i ceniona marka na rynku dystrybutorów materiałów stomatologicznych. Jest również organizatorem szkoleń i kursów z zakresu stomatologii oraz ortodoncji.
WYZWANIE:
Do zadań Agencji Interaktywnej Nestry należało stworzenie dedykowanego projektu graficznego, zakodowanie strony WWW, stworzenie serii mailingów, bannerów do kampanii display (Google Ads, Facebook Ads) oraz przeprowadzenie kampanii online. Największymi wyzwaniami było stworzenie Landing Page, który będzie prosty, „lekki” i łatwy w obsłudze, ale również pozwoli na szybkie i proste tworzenie klonów obecnego LP z wymienialną treścią. Wyzwaniem na polu kampanii online było przede wszystkim dotarcie do odpowiedniego grona klientów, wyspecjalizowanych stomatologów oraz techników dentystycznych. Grupa ta liczy zaledwie 100 000 użytkowników, z czego nawet 1/4 może nie korzystać z social mediów oraz być sporadycznymi użytkownikami internetu.
ROZWIĄZANIE:
Projektując Landing Page postawiliśmy na prosty i jednocześnie bardzo estetyczny styl graficzny zbieżny kolorem brandu oraz błękitem często kojarzonym z medycyną. W przypadku CMS postawiliśmy na szybko rozwijający się CMS Grav dzięki, któremu Landing Page osiąga bardzo dobre wyniki w testach prędkości, pozycje w SEO, a wszystkie treści są łatwo edytowalne.
W przypadku kampanii online zdecydowaliśmy się na kampanię Google Search jako działanie wspierające oraz kampanię Facebook Lead Ads, dzięki której udało się nam pozyskać znaczne ilości dobrze stargetowanych leadów.
Klient: PROTOFAN
Online: kursy.protofan.pl
Branża: Stomatologia | Eventy
Realizacja: Projekt Graficzny, Web Development, Mailing, Display, Kampania online (Facebook Ads + Google Ads)