• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Nestry Agencja Interaktywna & Social Media 🥇 | Warszawa | UX | Design

Nestry Agencja Interaktywna & Social Media 🥇 | Warszawa | UX | Design

Agencja Interaktywna Warszawa

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Nasze Usługi
    • Usługi dla E-Commerce
    • Projektowanie graficzne Warszawa
    • Agencja Social Media & Content Marketing
    • Animacja Reklamowe
    • Web Development
    • Kreacja, Branding, Visual Identity
    • Digital Consulting & Strategy
    • Copywriting
  • O nas
  • Realizacje
  • Klienci
  • Baza Wiedzy
  • Kontakt

Mamry Music Festival – Rebranding i pełna obsługa marketingowa festiwalu muzycznego

KLIENT:

Mamry Music Festival to największy festiwal muzyki EDM na mazurach organizowany w samym sercu Krainy Wielkich Jezior Mazurskich. Co roku, począwszy od 2017, przyciąga rzesze fanów muzyki elektronicznej. Z roku na rok coraz więcej. Imprezie towarzyszą liczne atrakcje dodatkowe takie jak pokazy Mazurskiego WOPR, elektromobilności czy wodnych sportów ekstremalnych.

REALIZACJA:

W przypadku Mamry Music Festival mieliśmy i nadal mamy „ręce pełne roboty„. Przejęliśmy całościową obsługę marketingową imprezy, zaczynając od doradztwa marketingowego, idąc przez stworzenie logotypu, visual identity aż po materiały drukowane takie jak wielkoformatowe bannery sceniczne. Największym wyzwaniem jednak był rebranding imprezy, którego celem było przejście z komunikacji lokalnej do komunikacji ogólnopolskiej. Ze względu na uwarunkowania społeczne i przywiązania do starego brandingu lokalnej społeczności cały proces został rozłożony na dwa etapy. W edycji 2019 dokonaliśmy zmiany logotypu oraz kolorystyki festiwalu, natomiast w edycji 2020 impreza przeszła kompletną zmianę identyfikacji. Zmiana uwzględniała przede wszystkim:

  • Stworzenie analizy i raportu z dotychczasowych działań wraz z rekomendacjami zmian
  • Zmian nazwy festiwalu (renaming)
  • Stoworzenie claim’u
  • Przekierowanie kluczowej komunikacji z kanału offline do online
  • Zmiana sposobu komunikacji
  • Zmiana systemu visual identity
  • Stworzenie strategii komunikacji w social mediach
  • Przygotowanie nowych materiałów do wykorzystania online
  • Przygotowanie materiałów drukowanych
  • i wiele innych

EFEKTY:

Początkowo zmiana nazwy budziła opór. Jednak staranna komunikacja, obszerne wyjaśnienia pod postami w social mediach spowodowały akceptację nowej marki i ta ostatecznie została przyjęta dobrze. Powstał claim „Dive into… Mamry Music” oraz nowy sposób komunikacji oparty o skojarzenia z Mazurami, żeglarstwem i szeroko pojętą wodą. Odeszliśmy od „urzędowego” i mało angażującego sposobu komunikacji na rzecz luźnej rozmowy z użytkownikami. W celu podtrzymania komunikacji, zwiększenia sprzedaży oraz szeroko rozumianego lead nurturing wprowadziliśmy narzędzia marketing automotion.

Ewolucja Logo Mamry Music 2020

MATERIAŁY:

Bilety MMF2020 - Standardowy Bilety MMF2020 - Premium

social media mamry music festival

koszulki mamry music festival

Klient: www.mamrymusic.pl
Branża: Festiwal | Rozrywka
Realizacja: Projektowanie graficzne | Branding | Social Media | Druk

« Minisite dla programu żywieniowego
Employer Brandingowa Animacja 2D na Konferencję »

Masz dodatkowe pytania?

Napisz do nas o swoim wyzwaniu, pomyśle lub oczekiwaniach. W naszej Agencji Interaktywnej zajmiemy się Twoim zgłoszeniem najszybciej jak to możliwe, zaproponoujem rozwiązania i odpowiemy na pytania.

Skontaktuj się z nami

Footer

Kontakt

Nestry Agencja Interaktywna
Nestry sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 151/10
02-326 Warszawa
Get directions
+48 735 068 543
kontakt@nestry.pl

Menu

  • O nas
  • Baza Wiedzy
  • FAQ
  • Usługi dla E-Commerce
  • Praca
  • Polityka Prywatności
  • Polityka Cookies

Social Media

Co u nas?

  • Email
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Phone
  • YouTube

Jesteśmy częścią grupy Inspire Labs

Prawo autorskie Ⓒ 2019 - Agencja Interaktywna Nestry - Warszawa